بیش از دو دهه پیش، خودروهای فرانسوی برای اولین بار به بازار ایران راه پیدا کردند و دیری نگذشت که تبدیل به پای ثابت جدول پرفروش‌ترین خودروهای خارجی در کشور شدند. از دهه 90 میلادی تا امروز، محصولات کمپانی‌هایی مانند پژو، رنو و سیتروئن در لیست بهترین ماشین های فرانسوی در ایران جا دارند و همچنان از محبوبیت بالایی برخوردارند.

اگر به فکر خرید یا اجاره بهترین مارک های خودرو در فرانسه در ایران هستید، احتمالاً با وجود تنوع بالای خودروهای فرانسوی در تصمیم گیری مردد مانده‌اید. هرکدام از غول‌های فولادی زیبای فرانسوی ویژگی‌ها و مزایایی دارد که چشم خریداران را می‌گیرد و انتخاب را سخت می‌کند.

امروز با معرفی بهترین ماشین های فرانسوی در ایران، قصد داریم اندکی کار شما را برای انتخاب راحت کنیم. در لیست ما، بهترین خودروهای ساخت فرانسه در بازار قرار دارند که بیشترین فروش را در ایران تجربه کرده‌اند.

بهترین ماشین های فرانسوی در ایران کدامند؟

لیست بهترین مارک های خودرو در فرانسه در ایران، بر اساس میزان فروش آنها در کشور تا سال 1402 تعیین شده است.

پژو 405، یکی از بهترین ماشین های فرانسوی در ایران

می‌شود صحبت از معرفی و بررسی ماشین های فرانسوی باشد، اما نامی از پژو 405 نوستالژیک و محبوب ایرانی‌ها برده نشود؟ شروع واردات و فروش این خودرو به ایران در سال 1373، همراه با معرفی موتورهای XU7 و TU5 به کشورمان بود. با ورود پلتفرم پژو 405 برای خودروسازان داخلی، نسخه‌های دیگری از جمله پژو پارس نیز تولید و راهی بازار شدند. این اتومبیل یکی از انتخاب‌های رایج به عنوان سدان اقتصادی برای خانواده‌ها به حساب می‌آید.

پژو ۲۰۶

یکی دیگر از محبوب ترین ماشین های فرانسوی در ایران که حسابی جوان پسند از آب درآمد، پژو 206 بود. البته در ایران موفق به دیدن نسخه‌های کروک 206 نشدیم. این هاچبک نیمه لوکس با وجود ساختار جمع و جور، شتاب قابل قبول و مصرف سوخت نسبتاً بهینه، ابتدا در 6 تیپ ارائه می‌شد و امروزه خط تولید آن به دو تیپ 2 و 5 محدود شده است. برای خانواده‎‌های جوان و کم جمعیت، پژو 206 همیشه انتخاب خوبی خواهد بود.

پژو ۲۰۷

فیس لیفت خودرو 206، با موفقیت به یکی از بهترین ماشین های فرانسوی در ایران تبدیل شد. در میان ماشین های فرانسوی پژو، 207 به عنوان یک خودرو حدوداً اقتصادی در تیپ‌های تیوفایو، اتوماتیک و دنده‌ای از سال 95 وارد جمع خودروهای ساخت فرانسه در بازار ایران شد.

رنو تالیسمان، مخلوق یکی از بهترین مارک های خودرو در فرانسه در ایران

برند رنو از زمان معرفی خودروهایش در کشورمان، در زمره بهترین مارک های خودرو در فرانسه در ایران قرار داشته‌است. تالیسمان یکی از موفق‌ترین و بهترین ماشین های فرانسوی در ایران به حساب می‌آید که در چندسال اخیر با فروش خوبی نیز مواجه بوده است. این خودرو از سال 2017 تا به امروز در لیست فروش خودروهای خارجی قرار دارد. تیپ E3 با وجود آپشن‌های متنوع رفاهی، به عنوان یک سدان قابل اعتماد همسفر جاده‌ای خوبی خواهد بود.

رنو کپچر

نسخه کراس اوور رنو کلیو با سیستم هندلینگ مناسب، از سال 2016 در بازار ایران خریداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. رنو کپچر با وجود موتور توربوشارژ و آپشن‌های بیشتری که در ماشین های فرانسوی جدید این مدل ارائه می‌شدند، در جمع بهترین ماشین های فرانسوی در ایران شناخته می‌شود. البته باید درنظر داشته باشید که موتور توربو این ماشین، به کیفیت بنزین حساس خواهد بود اما در عین حال، عملکردی چابک و سیستمی کم مصرف در اختیار شما خواهد گذاشت.

رنو کولیوس

ترکیب طراحی جدید کمپانی فرانسوی رنو با سیستم نیسان ایکس تریل، گران ترین ماشین فرانسوی در ایران یعنی رنو کولیوس را راهی بازارها کرده است. این ماشین دورگه فرانسوی ژاپنی، از سال 2017 وارد کشور شده و عملکرد راضی کننده‌ای در جاده‌ها به نمایش گذاشته است. اگر قصد دارید سراغ سگمنت SUV بهترین ماشین های فرانسوی در ایران بروید که در عین زیبایی ظاهری، عملکرد خوبی در سفرها از خود نشان بدهد رنو کولیوس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

رنو ساندرو

رنو ساندرو بر اساس پلتفرم L90 ساخته شده و با وجود نرمی فرمان و هندلینگ عالی، بهترین ماشین فرانسوی برای رانندگی در جاده به حساب می‌آید. می‌توان گفت تعلیق این خودرو در میان بهترین ماشین های فرانسوی در ایران، یکی از برترین‌هاست و تجربه رانندگی لذتبخشی در اختیار شما می‌گذارد. خدمات تعمیرات و قطعات این خودرو نیز به راحتی قابل دسترسی هستند.

رنو داستر

اگر اهل سفر و به دنبال یک کراس اوور جمع و جور با قابلیت آفرود هستید، رنو داستر بهترین ماشین فرانسوی برای خانواده شما خواهد بود. این خودرو با سیستم دودیفرانسیل، کم استهلاک و توانایی آفرودش در مدل 4WD، انتخابی مناسب برای عاشقان مسافرت است. علی رغم جثه نه چندان بزرگش، رنو داستر را می‌توان یکی از پرقدرت ترین ماشین های فرانسوی دانست که در سفرهای جاده‌ای یار قابل اطمینانی برای شما خواهد بود.

سیتروئن C3

سیتروئن یکی از نام آشناترین برند های خودرو فرانسه در ایران به حساب می‎‌آید و در زمینه عرضه بهترین ماشین های فرانسوی در ایران هم عملکردی مثال زدنی داشته است. یکی از موفق‌ترین خودروهای فرانسوی این برند، سیتروئن C3 است که تیپ فوق آپشن آن، بیشترین طرفداران را دارد. موتور TU5 و سیستم تعلیق نرم، باعث شده‌اند تا این ماشین به یکی از گزینه‌های پرطرفدار در میان بهترین مارک های خودرو در فرانسه در ایران برای سفر تبدیل شود.

سیتروئن زانتیا

یکی از نوستالژیک‌ترین ماشین های فرانسوی که در زمان ورودش به بازار ایران در دهه هشتاد نماد خودروی ثروتمندان به حساب می‌آمد، سیتروئن زانتیاست. فرمان پذیری قابل قبول با عملکرد فنی بهینه و شتاب مناسب در مدل 2 لیتری، سبب شده‌اند تا زانتیا به عنوان یکی از بهترین ماشین های فرانسوی در ایران شناخته شود.

DS3

سیتروئن با رونمایی از برند لوکسش تحت عنوان دی اس، خودروهای فیس لیفت شده این کلاس را با لوگویی جدید و از سال 2016 به بعد راهی بازار کرد. سیتروئن دی اس 3 به عنوان یکی از بهترین ماشین های فرانسوی در ایران در سگمنت هاچبک که جمع و جور اما پرقدرت است، تجربه رانندگی نرم با هندلینگ مناسبی ارائه می‌دهد. البته به علت قیمت بالایی که روی آن گذاشته شده، بسیاری از هم وطنان سدان و کراس اوور پسند ما سایر مدل خودروهای ساخت فرانسه در بازار را انتخاب می‎‌کنند.

خرید یا اجاره بهترین ماشین های فرانسوی در ایران، کدام بهتر است؟

با تمام مزایایی که برای بهترین ماشین های فرانسوی در ایران برشمردیم، بسیاری از هم وطنان با بررسی شرایط خرید و وضعیت قیمت‌های سربه‌فلک کشیده بازار دچار تردید می‌شوند. خرید ماشین یک سرمایه گذاری بزرگ است که اگر تعمق و تأمل کافی در مورد آن انجام نشود، پشیمانی برجا خواهد گذاشت که گاه ضرر مالی نیز به همراه دارد. در این شرایط، چطور می‌توان رانندگی با خودروهای فرانسوی را تجربه کرد یا از مناسب بودن پرچمداران بهترین مارک های خودرو در فرانسه در ایران مطمئن شد؟

پاسخ کار، اجاره ماشین‌های فرانسوی است. چه قصد داشته باشید برای یک سفر کاری یا تفریحی، خودروهای ساخت فرانسه در بازار را در اختیار داشته باشید و چه شرکت در مراسم مهمی مانند جشن عروسی، می‌توانید با گزینه مقرون‌به‌صرفه کرایه ماشین فرانسوی هم در هزینه‌ها صرفه جویی کنید و هم از پرستیژ خود حفاظت بفرمایید. احتمالاً با خود می‌گویید اجاره بهترین ماشین های فرانسوی با هزینه پایین، از کجا ممکن است؟ کرایه ماشینی محل که تنها سیتروئنش را با قیمت خدا تومان کرایه می‌دهد!

تا وقتی مؤسسه اجاره خودرو سپریس آماده خدمت رسانی به شماست، نیازی به نگرانی بابت هزینه‌ها یا شرایط کرایه ماشین نیست. سپریس لیستی از بهترین خودروهای مناسب برای مسافرت، ترانسفر فرودگاهی مهمانان رسمی، مراسم‌های خصوصی و رسمی در اختیار شما قرار می‌دهد. به علاوه اگر به دنبال خودروهای اقتصادی برای سفر خانوادگی هستید، لیست اجاره ماشین ارزان از جمله 405، پرشیا و اجاره 206 نیز در خدمات شما خواهد بود. کافیست سری به سایت کرایه ماشین سپریس بزنید و در صورت نیاز، از کارشناسان سایت مشاوره بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

جمع بندی

انتخاب بهترین ماشین های فرانسوی در ایران، با وجود تنوع بالا و قیمت‌های نجومی کار ساده‌ای نیست. اما با این حال، ما کوشیدیم برترین مدل‌ها ازبهترین مارک های خودرو در فرانسه در ایران را در لیست امروز پوشش دهیم تا کار گزینش بهترین خودرو فرانسوی برای شما تا حدودی آسان شود.

اگر قصد خرید خودروهای ساخت فرانسه در بازار را داشته باشید، عاقلانه‌ترین کار این است که بعد از بررسی مشخصات فنی، یک تست رانندگی با مدل خودروی موردنظر داشته باشید. سپریس پیشاپیش به شما تبریک می‌گوید و پیشنهاد می‌دهد تا ماشینی که برای خرید درنظر دارید را با قیمت مناسب، جهت یک مسافرت امتحانی کرایه کنید تا ببینید در شرایط مختلف، چگونه عمل خواهد کرد. این پیشنهادی است که هیچ دلال ماشین یا گالری و فروشگاهی به شما نمی‌دهد! امیدواریم تجربه خوبی از سواری با برترین ماشین‌های فرانسوی بازار داشته باشید.

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

source

توسط khodrocamp