شرکت فورد، مدل ماستنگ Mach-E را برای سال ۲۰۲۴ به روز کرده است. این کراس‌اور تمام الکتریکی، در تریم GT سریع‌تر است‌ و برد بیش‌تری ارائه می‌دهد.

خودروساز، موتور جدیدی را در محور عقب تعبیه کرده که باعث افزایش گشتاور شده است. مدل سال ۲۰۲۴، با ۱۳۵ نیوتن‌متر گشتاور بیش‌تر همراه شده و نرم‌افزار ارتقا عملکرد جدید فورد را دارد.

با کمک موتور برقی جدید، این خودرو در مدت زمان ۳.۳ ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر برساعت می‌رسد. فورد اشاره کرده که محصول جدیدش از تسلا مدل Y پرفورمنس و پورشه ماکان 4 Electric سریع‌تر است. فورد همچنین ادعا می‌کند که نسخه GT، مسافت ۴۰۰ متر را در مدت زمان ۱۱‌.۸ ثانیه با سرعت ۱۸۳ کیلومتر برساعت طی خواهد کرد. این چابکی به لطف گشتاور ۹۵۰ نیوتن‌متری میسر شده است‌.

این ارتقا به طور استاندارد روی تریم جدید Rally و به طور آپشنال روی تریم GT ارائه می‌شود. برای این آپشن باید ۹۹۵ دلار پرداخت. با کمک این پکیج، شتاب آن، ۰.۳ ثانیه سریع‌تر می‌شود.

تریم Select با هر بار شارژ می‌تواند تا ۴۰۲ کیلومتر را طی کند، که نسبت به قبل ۳۲ کیلومتر بیش‌تر است. تریم پریمیوم، با باتری Extended Range و سیستم دیفرانسیل عقب همراه است و همچنین برد حرکتی آن به ۵۱۵ کیلومتر می‌رسد. برد نسخه GT نیز به ۴۵۱ کیلومتر می‌رسد. این نسخه‌ها به ترتیب با ۳۲ و ۱۶ کیلومتر افزایش برد همراه هستند. برد حرکتی تریم رالی نیز ۴۲۶ کیلومتر است.

علاوه‌براین که برد حرکتی خودرو بهبود یافته، زمان شارژ نیز کاهش یافته است. زمان شارژ تقریبا ۲۰ درصد بهبود یافته و در مدت زمان ۳۶.۲ دقیقه، از شارژ ۱۰ به ۸۰ درصد می‌رسد. نسبت به مدل قبل ۸.۸ دقیقه سریع‌تر شده است. پکیج Standard Range نیز ۵.۷ دقیقه در شارژ سریع‌تر بوده و در مدت زمان ۳۲.۳ دقیقه شارژ ۱۰ را به ۸۰ درصد می‌رساند.

تریم‌های سلکت و پریمیوم، در نسخه دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیل در دسترس هستند. اما GT و رالی، فقط تمام چرخ محرک ارائه می‌شوند. پریمیوم را می‌توان با باتری استاندارد و یا پیشرفته سفارش داد، اما تریم سلکت فقط با باتری استاندارد می‌آید.

شرکت فورد، چند ویژگی محبوب را در سال ۲۰۲۴ روی تریم GT به طور استاندارد ارائه می‌دهد. مانند صندلی‌های جلویی فورد پرفورمنس، کالیپرهای جلو برمبو و سیستم MagneRide Damping. تریم California Route 1 برای سال جدید حذف شده است.

قیمت هر تریم، به شرح زیر است (مدل ۲۰۲۳/مدل ۲۰۲۴):

• تریم سلکت: ۴۱,۶۹۵/ ۴۱,۸۹۰ دلار

• تریم پریمیوم: 45,890/44,695 دلار

• تریم جی‌تی: ۵۴,۱۹۵/ ۵۵,۸۹۰ دلار

• تریم رالی: ۶۱,۸۹۰ دلار (مدل ۲۰۲۴)

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط khodrocamp