پورشه 911 توربو اس منصوری؛ حداکثر قدرت در یک طراحی خاص

پورشه 911 توربو اس منصوری
پورشه ۹۱۱ توربو اس منصوری

پورشه ۹۱۱ توربو اس کابریولت، پروژه جدید منصوری، با تغییراتی که در بخش مشخصات فنی بر روی آن اعمال شده است، می تواند تا ۸۸۸ اسب بخار قدرت و ۷۷۴ پوند-فوت (۱,۰۵۰ نیوتن‌متر) قدرت تولید کند.






ظرافت هرگز نقطه قوت کمپانی منصوری نبوده است، بلکه شکوه، افراط در استفاده از مواد باکیفیت همیشه یک امضا برای برند منصوری بوده است، بنابراین وقتی تیونر آلمانی، پورشه ۹۱۱ توربو اس کابریولت را تیونینگ می کند، انتظار می‌رود همه چیز، هم از نظر بصری و هم از نظر فنی، بسیار منحصر به فرد باشد.

اکنون پورشه ۹۱۱ تیونینگ شده، به عنوان P9LM Evo 900 شناخته می‌شود.

پورشه 911 توربو اس منصوری
پورشه ۹۱۱ توربو اس منصوری

چند سالی از زمانی که منصوری بسته P9LM Evo 900 را برای ۹۱۱ توربو اس رونمایی کرد می‌گذرد، اما این اولین باری است که این پکیج برای یک کابریولت عرضه می‌شود.

کمپانی منصوری طراحی خودرو را با چندین قطعه جدید به‌روز کرده است. قسمت جلو با یک اسپلیتر کربن فشرده، پوشش‌های ورودی هوا و یک کاپوت جدید تغییر شکل داده است. دریچه‌های روی گل‌گیرهای جلو، که الهام‌گرفته از ۹۱۱ GT3 RS هستند، نیز توجه را جلب می‌کنند، همان‌طور که کربن فشرده روی ستون‌های A و دور شیشه جلو نیز جلب توجه می‌کند. سایر قطعات کربن فشرده شامل گل‌گیرهای برآمده، رکاب‌های کناری، ورودی‌های هوای کناری و کاپ‌های آینه بغل است.

پورشه 911 توربو اس منصوری
پورشه ۹۱۱ توربو اس منصوری

یک بال ثابت به درِ عقب اضافه شده است و یک دیفیوزر خاص و زیبا به زیر سپر عقب اضافه شده که نمای خودرو را بسیار جذاب کرده است. شاید مهم ترین بخشی که در تیونینگ منصوری در خودرو جلب توجه کند، رینگ های ۲۱ و ۲۲ اینچی است که با تزیینات کربنی و رنگ بنفش روشن طراحی شده است.

داخل خودرو نیز بر روی این تم تأکید دارد. با این حال، به جز فرمان با شکل عجیب، بقیه کابین نسبتاً زیبا به نظر می‌رسد. داخل آن با چرم سفید جدید پوشیده شده و یک جفت صندلی اسپرت نصب شده است. همچنین تزیینات رنگی بنفش، از جمله کمربندهای ایمنی و دوخت چرم ها، نمای کابین را لوکس تر و زیبا تر کرده اند.

همان‌طور که از نامش پیداست، منصوری تنها به استفاده از کربن فایبر و رنگ‌های دیوانه‌وار بسنده نکرده است. در بخش مشخصات فنی، موتور شش سیلندر تخت ۳.۸ لیتری به‌طور کامل بازطراحی شده است. اکنون این موتور از طریق یک سیستم توین توربوشارژ تنفس می کند، که به همراه نرم‌افزار جدید ECU، منیفولد ۹۸ میلی‌متری بزرگ کار می‌کند، که در مجموع، ۸۸۸ اسب بخار و ۷۷۴ پوند-فوت (۱,۰۵۰ نیوتن‌متر) قدرت تولید می‌کند.

source

توسط khodrocamp.ir