شرکت نیسان، GT-R مدل ۲۰۲۵ را با چندین ارتقا و بهروز رسانی معرفی کرده است. نیسان همچنین تاکید کرده که تولید این مدل محدود است و ممکن است برخی سفارشات پذیرفته نشود.
این نسل از نیسان GT-R، از سال ۲۰۰۷ روی خط تولید است. اکنون با عرضه محدود مدل سال ۲۰۲۵، به نظر میرسد این مدل نیز به خط پایان خود رسیده است.
ظاهر خارجی نیسان GT-R مدل ۲۰۲۵، تغییری نداشته و مشابه فیسلیفت سال قبل است.
در نسخههای T-Spec و Track Edition، از قطعات نیسمو استفاده شده است. برای نسخه پریمیوم ادیشن نیز تریم داخلی آبی بهشتی ارائه میشود که قیمت آن ۱۰۵,۴۷۰ دلار است. البته نسخههای مقرون به صرفهتری نیز از نیسان GT-R جدید وجود دارد. نسخه پایه، حدود ۹۷,۷۲۹ دلار است. نسخه مقابل آن، Track Edition بوده که گرانترین نسخه از GT-R محسوب میشود و توسط نیسمو T-Spec مهندسی شده است. قیمت آن ۱۵۴,۸۹۳ دلار است.
نسخههای پریمیوم ادیشن T-Spec و Track Edition، ارتقای مکانیکی و سختافزار نیسمو اسپشیال ادیشن را دریافت کردهاند. رینگ پیستون متناسب با وزن، شاتون و میللنگ، بخشی از این قطعات هستند. این قطعات و تغییرات باعث کاهش تاخیر توربو و افزایش محدوده قرمز دور موتور میشوند.
یک پلاک آلومینیومی در محفظه موتور قرار دارد، که روی آن نام کسی که خودرو را با دست ساخته، حک شده است. روی یک صفحه طلایی نیز شماره شاسی نوشته شده است.
مدل ۲۰۲۵ در ماه ژوئن وارد شورومهای ژاپن میشود. مشتریان میتوانند از همین الان این مدل را در بازار ژاپن رزرو کنند. نیسان اشاره کرده که تولید این نسخه محدود است؛ اما تعداد دقیق را عنوان نکرده است. شایعاتی از رسانههای محلی میگویند که نیسان جیتی-آر ۲۰۲۵ به تعداد ۱۵۰۰ دستگاه ساخته خواهد شد. ۳۰۰ دستگاه با برند نیسمو است.
احتمال دارد که نیسان GT-R در سال ۲۰۳۰ به عنوان یک خودرو اسپرت برقی بازگردد. اگر تولید جیتی-آر R35 در سال ۲۰۲۵ متوقف شود، به این معناست که بین عرضه دوباره آن پنج سال وقفه خواهد افتاد. البته قبلا نیز یک وقفه کوتاه در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ برای تولید جیتی-آر افتاده بود.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
source