امروز 23 اسفند ماه، تهران پخش زنده معرفی محصول جدید برند لوکانو با حضور مدیران ارشد این سازمان، اصحاب رسانه و چهره های شناخته شده صنعت خودرو ایران برگزار شد.
در این رویداد 30 دقیقه ای، مدیران لوکانو به دنبال ایجاد شماتیک جامع و دقیقی از برند بودند. این رویداد شامل معرفی محصول جدید این برند با عنوان LUCANO7، امکانات آن و نیز پرسش و پاسخ تعاملی بین شرکتکنندگان بود.
در ابتدای این جلسه، آقای جک، معاون مدیرکل برند لوکانو، ضمن تأکید بر رویکرد بینالمللی این برند و تعهد آن به ارائه خدمات متمایز به مشتریان، بر تلاش این مجموعه برای توسعه جهانی و ورود به بازارهای شناخته شده بینالملل تأکید کرد.
در ادامه این رویداد، آقای جیمز، مدیر برند لوکانو، با تأکید بر تعهد این برند به کیفیت بالای تولید محصول، نوآوری و تجربه ممتاز رانندگی خارج از جاده را دو عنصر کلیدی لوکانو دانست. ژِنگ با تشریح گروه هدف این محصول، بر این نکته تأکید کرد که تولید محصول متمایز و ممتاز و شایسته مشتریان، هدف اصلی لوکانو است. جیمز، ارزشهای اصلی لوکانو یعنی بیباک بودن، ظرافت و آیندهنگری را برجسته کرد و شعار این برند، “از کلاسیک، فراتر از کلاسیک” را مظهر این موضوع دانست. شعار و شاخصههایی که در محصولات آتی این برند نیز موردتوجه قرار خواهد گرفت.
در ادامه این جلسه، آقای شرلوک ، مدیر محصول LUCANO7، از فلسفه طراحی این خودرو پردهبرداری کرد. وی تصریح کرد که “این خودرو با الهام از زیباییهای طبیعت، قدرت و فناوری را با هم ترکیب کرده و سادگی و تمایز را در هر جنبهای از تجربه رانندگی خارج از جاده به نمایش میگذارد”.
این رویداد فرصتی را فراهم آورد تا رسانههای ایرانی و افراد تأثیرگذاران صنعت خودرو، مستقیماً با تیم LUCANO تعامل داشته باشند و اطلاعات دقیقی در مورد آینده این برند به دست آورند.
برگزاری این رویداد نشاندهنده عزم لوکانو برای ورود موفق به بازار و ارتباط مؤثر این برند با رسانه است و طبعاً میتواند فرصت مناسبی باشد تا فعالان صنعت خودرو با نگاهی دقیقتر، استراتژی و راهبردهای این برند را شناسایی و هدفیابی کنند.
source