احتمالا قبول دارید که تنها کمبود پورشه 911 توربو S، چیزی نیست جز یک باله بزرگ عقب. خبر خوش اینکه متخصصان شرکت تک آرت نیز به همین دلیل به سراغ این کوپه آلمانی رفته و با نصب این قطعه و البته برخی تغییرات دیگر، خودرویی جالب را عرضه کردهاند که 790 اسببخار قدرت در اختیار دارد.
مشخصات ظاهری تک آرت جیتی استریت
کیت بدنه تک آرت جی تی استریت R تورینگ از 40 قطعه متفاوت تشکیل شده است. باید به گلگیرها، رکابهای جانبی، هواکشها، کاپوت فیبرکربن هم اشاره کنیم، که مشتری میتواند هریک از آنها را با روکش مات یا براق سفارش دهد.
در این میان نباید از طراحی جالب باله عقب غافل شویم، که علاوه بر جنبه ظاهری، از نظر آیرودینامیک هم کاربرد دارد. این قطعه علاوه بر 60 درصد کاهش وزن نسبت به نمونه مشابه ساخت پورشه، جریان هوای بیشتری را به طرف پیشرانه شش سیلندر ارسال میکند، که با توجه به تقویت پیشرانه، امر مهمی است.
مشخصات فنی تک آرت جیتی استریت
مشتریان میتوانند دو سطح از تقویت پیشرانه را انتخاب کنند. در حالت اول و با تغییرات نرمافزاری، 60 اسببخار قدرت و 100 نیوتن متر گشتاور به خروجی پیشرانه اضافه میشود. اما در حالت دوم و با نصب توربوشارژرهای جدید، تغییر در پارامترهای موتور و گیربکس و نصب سیستم اگزوز سفارشی، قدرت و گشتاور با افزایش 150 واحدی به 790 اسببخار و 950 نیوتنمتر میرسد. بنابر اعلام تک آرت، حداکثر سرعت جیتی استریت R تورینگ هم 348 کیلومتر برساعت خواهد بود.
با نصب سیستم تعلیق اسپرت، ارتفاع بدنه تا 2.5 سانتیمتر کاهش یافته است. کمکفنرهای سفارشی نیز با رینگهای 20 و 21 اینچی در جلو و عقب همراه میشود. البته فاصله چرخها کمی بیشتر شده و دیسک ترمزهای کربن هم نصب شده است.
مشخصات کابین تک آرت جیتی استریت
فضای کابین تک آرت جی تی استریت R تورینگ نیز با انبوهی از چرم، آلکانترا، فیبرکربن، آلومینیوم و … تزئین شده است.
قیمت تک آرت جیتی استریت
تک آرت برای تبدیل پورشه 911 توربو S به جیتی استریت R تورینگ، حداقل 98,250 یورو (تقریبا 107 هزار دلار) از مشتریان اروپایی دریافت میکند. برای خرید خودروی پایه یعنی پورشه 911 توربو S هم باید 230 هزار دلار پرداخت کرد.
تک آرت برای تولید فقط 25 دستگاه جیتی استریت R تورینگ برنامهریزی کرده است.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
source