آغاز به کار بخش صافکاری و نقاشی تخصصی در تعمیرگاه مرکزی پارتکو

تعمیرگاه مرکزی پارتکو
تعمیرگاه مرکزی پارتکو

پارتکو، بازوی مستقل خدمات پس از فروش آمیکو، پس از کسب رتبه اول تعمیرگاه مرکزی خود، برای ارائه خدمات بهتر با کیفیت و اطمینان بیش‌تر به مشتریان، از آغاز به کار بخش صافکاری و نقاشی تخصصی در تعمیرگاه مرکزی پارتکو خبر داد.


فونیکس EV


فونیکس EV

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، شرکت ارس پارت تجارت به‌عنوان بازوی مستقل خدمات پس از فروش آمیکو، که در میانه‌های تابستان ایجاد شد، در همین مدت کوتاه با توجه به تجربه و نوع ارائه خدمات، موفق به کسب رتبه دوم در ارزیابی‌های کشوری شده است. همچنین در این ارزیابی که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران صورت پذیرفته، تعمیرگاه مرکزی توانست رتبه یک خدمات تعمیرگاهی را به خود اختصاص دهد.

این موفقیت درخشان حاصل اجرای استانداردهای سخت‌گیرانه بین‌المللی، استفاده از نیروهای متخصص، بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات تشخیص و تعمیر و رضایت مشتریان در تعمیرگاه مرکزی تحت پوشش این شرکت است. این مجموعه با تمرکز بر رضایت حداکثری مشتریان و ارائه خدمات سریع و مطمئن، توانسته است در شبکه خدمات پس از فروش خود به ۵ نمایندگی رتبه یک و ۷ نمایندگی رتبه دوم دست یابد.

شرکت پارتکو مسئولیت ارائه خدمات پس از فروش و تأمین قطعات محصولات گروه صنعتی آمیکو را در سراسر کشور بر عهده دارد و این دستاورد، گواه تعهد این مجموعه به کیفیت و مشتری‌مداری است.

در واقع پارتکو با هدف چابک‌سازی و افزایش سرعت در ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان ایجاد شده است. علاوه بر این، وظیفه تهیه و توزیع قطعات اصلی و باکیفیت در سطح کشور و ارائه آموزش‌های تخصصی و فنی به شبکه سراسری خود را نیز بر عهده دارد.

در این شرایط، پارتکو با توجه به برنامه‌های توسعه و افزایش خدمات، اعلام کرد که بخش صافکاری و نقاشی تعمیرگاه مرکزی این شرکت رسماً آغاز به کار کرده است. این بخش با بهره‌گیری از تجهیزات به‌روز، مواد اولیه استاندارد و نیروهای متخصص، آماده ارائه خدمات باکیفیت به خودروهای سنگین، نیمه‌سنگین و پیکاپ است.

در این واحد، خدمات تخصصی شامل موارد زیر ارائه می‌شود:

  • صافکاری حرفه‌ای بدنه (PDR)
  • نقاشی کامل و موضعی با رنگ‌های باکیفیت
  • اجرای اتاق رنگ استاندارد
  • ترمیم و بازسازی قطعات آسیب‌دیده

تمامی مراحل با رعایت استانداردهای فنی گروه صنعتی آمیکو انجام می‌شود.

راه‌اندازی این بخش گامی دیگر در جهت ارتقای سطح خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان پارتکو است. آغاز به کار این بخش را باید در راستای هدف اصلی آمیکو، یعنی جلب رضایت حداکثری مشتریان این شرکت، دانست.

source

توسط khodrocamp.ir