قائممقام مدیرعامل سایپا در توسعه محصول: سایپا فصل نوآوری را با سبد محصولات جدید و هیبریدی آغاز کرد.
جزئیات استراتژی و محصولات جدید
گروه سایپا با اتخاذ یک استراتژی جامع، فصل تازهای از نوآوری در سبد محصولات خود را کلید زده است. مهدی رادمنش، عضو هیاتمدیره و قائممقام مدیرعامل گروه سایپا در توسعه محصول، اعلام کرد که رویکرد اصلی این مجموعه، تولید همزمان و منعطف خودروهای بنزینی، گازسوز (دوگانهسوز) و هیبریدی است تا تمامی نیازهای اقلیمی و زیرساختی کشور را پوشش دهد.
ورود محصولات جدید و نوسازی سبد
به گفته رادمنش، عرضه موفقیتآمیز خودروهایی نظیر پارسنوآ، سیتروئن C3XR، وانتهای ارتقایافته ۱۵۱ و زامیاد اکستند در ماههای اخیر، نشاندهنده عزم جدی سایپا برای نوسازی و حضور قدرتمند در بازار است. این محصولات جدید بر اساس استانداردهای ابلاغی به تولید رسیدهاند.
آریا: پرچمدار نوآوری هیبریدی
یکی از نقاط کانونی توسعه محصول، ورود قریبالوقوع آریا به بازار تا پایان سال جاری است. وی تأکید کرد که آریا هیبرید، با برخورداری از پلتفرم ایمن و بهروز و طراحی بهصورت پلاگین هیبرید، محصولی آیندهدار و کاملاً متناسب با زیرساختهای حملونقل ایران خواهد بود.
جایگزینی استاندارد وانت زامیاد
با توقف تولید وانتهای قدیمی، محصول زامیاد اکستند که بر پایه پلتفرم جدید توسعه یافته، بهعنوان جایگزینی استاندارد و ارتقایافته معرفی شده است. این محصول ضمن حفظ کاربری مشابه، تمام استانداردهای جدید را پاس میکند. همچنین در سال آینده، محصول کاملاً جدیدی با کد تجاری Z25 بر روی همین پلتفرم و با ضریب خودکفایی بالا، به بازار عرضه خواهد شد.
source