تصاویر جاسوسی جدید نشان میدهد جیلی در حال تست نسخه تمامبرقی سدان جیلی گلکسی A7 در جادههای چین است. این مدل تاکنون فقط بهصورت پلاگین هیبرید عرضه میشد، اما حضور نمونه آزمایشی برقی نشان میدهد که این سری به بخش سدانهای الکتریکی وارد خواهد شد.
طراحی و تفاوتهای ظاهری
با وجود پوشش استتاری سنگین، فرم کلی بدنه همچنان شبیه مدل هیبریدی است. تفاوت اصلی در محل ورودی شارژ روی گلگیر جلوی راست دیده میشود. طراحی جدید چرخها نیز با تمرکز بر کاهش مقاومت هوا انجام شده تا بهرهوری آیرودینامیکی افزایش یابد. درباره وجود صندوق جلو هنوز اطلاعات مشخصی منتشر نشده چون بخش جلوی خودرو کاملا پوشانده شده است.
جزئیات فنی جیلی گلکسی A7
جیلی هنوز مشخصات فنی نسخه برقی را اعلام نکرده است، اما بررسی تصاویری از زیر بدنه نشان میدهد که احتمالا از سیستم تک موتوره با دیفرانسیل جلو استفاده میکند. هیچ بیانیه رسمی در مورد توان موتور، برد حرکتی یا ظرفیت باتری منتشر نشده و فعلا همین تصاویر، تنها منبع اطلاعات موجود هستند.
ابعاد و فضای داخلی جیلی گلکسی A7
ابعاد نسخه هیبریدی، مبنای خوبی برای مقایسه است: طول ۴٬۹۱۸ میلیمتر، عرض ۱٬۹۰۵ میلیمتر، ارتفاع ۱٬۴۹۵ میلیمتر و فاصله بین دو محور هم چیزی حدود ۲٬۸۴۵ میلیمتر هستند.
در کابین، نمایشگر مرکزی مستطیلی ۱۴٫۶ یا ۱۵٫۴ اینچی در کنار فرمان دوپره و کنسول میانی مجهز به کلیدهای فیزیکی و… دیده میشود. فضای پا سرنشینان عقب ۱۳۲ میلیمتر اعلام شده و تیپهای بالاتر دارای صندلیهای مجهز به سیستم گرمایی، تهویهدار و ماساژور به همراه سقف پانورامیک با مساحت ۰٫۸۷ مترمربع هستند. هنوز مشخص نیست این امکانات در نسخه تمامبرقی حفظ خواهند شد یا نه.
قیمت و زمان عرضه این خودرو
قیمت مدل هیبریدی فعلی بین ۸۹٬۸۰۰ تا ۱۲۵٬۸۰۰ یوان (حدود ۱۲٬۳۰۰ تا ۱۷٬۲۰۰ دلار) است. جیلی هنوز درباره زمان عرضه، مشخصات فنی یا محدوده قیمتی نسخه BEV هیچ جزئیاتی ارائه نکرده است، اما با توجه به روند سریع رشد بازار خودروهای برقی در چین، انتظار میرود Galaxy A7 BEV بتواند نقش مهمی در میان سدانهای میانرده برقی ایفا کند.

