تحویل مزدا جانبازی همچنان ادامه دارد؛ قیمت ها ریزشی تر خواهد شد

شرکت آفتاب خودرو کماکان در حال تحویل مزدا CX-50های جانبازی به مشتریان خود است و این روند تا پایان تعهدات شرکت به خریداران این کراس اوور همچنان ادامه خواهد داشت.
برند مزدا همواره یکی از جذابترین خودروسازان ژاپنی در ایران بود که موفق شد فروش بالایی را در کشور کسب کند. در دور جدید واردات خودرو به کشور، شرکت آفتاب خودرو به سراغ مزدا رفت و تا کنون توانست سه مدل جذاب از آن را عرضه کند و به فروش برساند.
مزدا ۳ و CX-30 مدلهایی هستند که در سامانه عادی و برای عموم مردم عرضه میشوند اما CX-50 کراساوور وارداتی آفتاب خودرو برای جانبازان است که پیشتر تأمین آن صورتگرفته و پروسه تحویل آن به مشتریان و خریدارانش نیز از مهر ماه آغاز شد.
این شرکت از زمان شروع فرایند تحویل خودروهای جانبازی، کماکان در حال انجام این کار هستند و روند مذکور قرار است تا اتمام تعهدات آفتاب خودرو به مشتریان همچنان ادامهدار باشد.
لازم به ذکر است که در ابتدای شروع تحویل مزدا CX-50، شاهد اعلام قیمتهایی در حدود ۸ تا ۸.۵ میلیارد برای فروش این مدل در بازار آزاد بودیم. در حال حاضر اما به دلیل تداوم در تحویل خودرو به مشتریان، قیمت فروش این کراساوور به حدود ۷ میلیارد تومان کاهشیافته و این رویه قرار است تا متعادل شدن بهای فروش CX-50 ادامهدار باشد.
| نام خودرو | مزدا CX-50 با موتور ۲.۵ لیتری |
| قیمت نهایی عرضه شرکتی | ۳,۶۸۹,۷۵۷,۰۰۰ |
| قیمت آگهی های فروش قبلی | ۸ تا ۸.۵ میلیارد تومان |
| میانگین قیمت بازار قدیم | ۸,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| قیمت بازار جدید | حدود ۷ میلیارد تومان |
در نتیجه میتوان گفت که عرضه و تحویل یکنواخت شرکت آفتاب خودرو این نوید را برای بازار به همراه دارد که کاهش قیمت مزدا CX-50 قرار است ادامه یابد و این خودرو با قیمت معقولتری در آگهیها و نمایشگاههای خودرو خریدوفروش و معامله شود.



بیشتر بخوانید
شرایط فروش و فراخوان واریز وجه مزدا CX-50 اعلام شد + قیمت
پایان آماده سازی بزرگ ترین کراس اوور وارداتی مزدا جهت تحویل به مشتریان
اولین سری از بزرگ ترین کراس اوور مزدا به دست خریداران رسید
مشخصات فنی و امکانات مزدا CX-50

مزدا CX50 ویژه جانبازان مجهز به پیشرانه ۲.۵ لیتری است. این خودرو با پیشرانه مذکور قادر به تولید حدود ۱۸۵ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور بوده و گیربکس آن نیز از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT است.

با ورود به کابین CX50 شاهد طراحی مینیمال و راننده محور هستیم که نسبت به مزدا ۳ و CX30 قدری از ظرافت آن کاسته و به میزان کاربردی بودنش افزوده شده است. فضای پا و سر در هر دو ردیف خوب است و ارگونومی کابین هم مناسب ارزیابی می شود. در نسخه وارداتی فرمان سه شاخه بدون طرح D را داریم و خبری از شیفترهای پشت فرمان نیز نیست. سیستم استارت/ استاپ، سیستم کنترل پایداری و کشش، سقف شیشه ای، تهویه اتومات دوگانه، شارژر وایرلس، رادارهای کمک رانندگی، کروز کنترل، دوربین دید اطراف، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، مانیتور ایستاده، سیستم استارت و ورود بدون کلید، ترمز پارک برقی و اتوهلد، رادار نقطه کور و… از جمله امکانات این خودرو به شمار می آیند که البته باید منتظر ماند و دید در نهایت مزدا CX50 با چه سطحی از آپشن و امکانات به سامانه جانبازان راه می یابد.
آفتاب خودرو مزدا مزدا CX-50
source
