شرکت سروش موتور مبنا در ادامه برنامههای توسعه برند و تقویت ارتباط با مشتریان، کمپین تبلیغات محیطی گسترده خود را در سطح شهر تهران آغاز کرد.

این کمپین با هدف معرفی یکی از محصولات خود و افزایش آگاهی عمومی از برند سروش موتور طراحی شده و شامل اکران مجموعهای از بیلبوردها و سازههای تبلیغاتی در محورهای اصلی پایتخت است.
طراحی مدرن، تصویرسازی چشمنواز و پیام مرکزی این کمپین با شعار «آینده، همین حالاست» بر نگاه آیندهنگر و نوآورانه سروش موتور در بازار خودروهای لوکس تأکید دارد.

به گفتهی کیارش افشاریان، مدیر بازاریابی و روابط عمومی شرکت سروش موتور مبنا:
آغاز این کمپین تبلیغاتی، بخشی از برنامه جامع سروش موتور برای توسعه بازار و گسترش ارتباط مؤثر با مخاطبان است. ما با نگاهی بلندمدت و برنامهریزیشده در مسیر ارتقای جایگاه برند سروش موتور گام برمیداریم و مجموعهای از اقدامات بازاریابی و ارتباطی گستردهتر را در دست اجرا داریم.
شرکت سروش موتور مبنا طی ماههای اخیر با حضور فعال در نمایشگاهها، برگزاری رویدادهای معرفی محصول و توسعه شبکه نمایندگیها، گامهای مؤثری در جهت تقویت حضور خود در بازار خودروهای لوکس برند وویا و خودرو های تجاری ایران برداشته است.

سروش موتور مبنا – آینده، همین حالاست
