در راستای تقویت ارتباط مستقیم و دوسویه با مشتریان، شرکت ایرانخودرو از راهاندازی صفحه رسمی مرکز رضایت و خشنودی مشتریان خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد. این اقدام گامی در جهت تمرکز بیشتر بر نیازها، خواستهها و بازخوردهای مشتریان و بهبود سطح خدمات پس از فروش این گروه صنعتی است.
مزدک زرینبخش، مدیر مرکز رضایت و خشنودی مشتریان ایرانخودرو، در حاشیه نمایشگاه اصفهان با اعلام این خبر گفت: «جلب رضایت مشتریان اولویت اصلی ایرانخودرو است و تمامی ظرفیتهای شرکت در مسیر تحقق این هدف بهکار گرفته خواهد شد.»
وی با اشاره به راهاندازی صفحه رسمی این مرکز با آیدی @chc.ikco در پلتفرم اینستاگرام افزود: «این صفحه بستری برای ارتباط مستقیم، پاسخگویی سریع و دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادات مشتریان خواهد بود.»
زرینبخش تأکید کرد که حضور فعال ایرانخودرو در شبکههای اجتماعی، نشانهای از تغییر رویکرد این شرکت در جهت تعامل شفاف و کارآمد با مخاطبان است و افزود: «ایرانخودرو تلاش دارد در محیطی که مشتریانش حضور پررنگی دارند، ارتباطی صمیمیتر و مؤثرتر برقرار کند.»
مدیر مرکز CHC در پایان خاطرنشان کرد: «هدف اصلی این مرکز، بهبود مستمر تجربه مشتریان از خرید و استفاده از محصولات ایرانخودرو و افزایش سطح رضایت آنان است. راهاندازی این صفحه، گامی مهم در جهت تحقق این هدف و ارتقای سطح اعتماد مشتریان به برند ایرانخودرو بهشمار میآید.»
source
