فراری 296 GTB به صورت استاندارد ۸۱۹ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند، که ممکن است برای برخی از مشتریان کم به نظر برسد.

گروه تیونینگ نوویتک، تغییراتی را در این مدل ایجاد کرده است. نوویتک یک آئروکیت را تهیه کرده که شامل لیپ سپر جلو، رکاب‌های جانبی و یک دیفیوزر است. مشتریان می‌توانند بین اسپویلر عقب، بال دم‌اردکی (داک‌تیل) و لیپ انتخاب کنند که همگی آن‌ها از کامپوزیت ساخته شده‌اند.

فراری 296 GTB با تیونینگ نوویتک

سایر قطعات فیبرکربنی شامل روکش های آینه‌های جانبی، ورودی‌های جانبی، کاور دوربین عقب، کاور موتور و … است.

اصلاحات و ارتقاهای نوویتک باعث شده تا ظاهر خودرو زیباتر و بهتر شود و از طرفی وزن آن نیز کاهش یافته است. علاوه بر آن، آیرودینامیک خودرو و داون‌فورس آن نیز بهبود یافته است. نوویتک این محصول را در تونل باد تست کرده و به افزایش ثبات و پایداری آن پی برده است.

رینگ‌های آن از برند ووسن بوده و در ۲۴ رنگ مختلف با سایز‌های ۲۱ تا ۲۲ اینچ دردسترس است.

فراری 296 GTB با تیونینگ نوویتک

در بخش سیستم تعلیق، فنرهای اسپرت و یا کویل‌اور KW V5 وجود دارد، که تنظیم هیدرولیکی دارد. خروجی‌های اگزوز از جنس فیبرکربن و یا فولاد ضدزنگ ساخته شده‌اند، که هر دو نوع رنگ مشکی دارند.

فراری 296 GTB به طور استاندارد از پیشرانه V6 توئین‌توربو نیرو می‌گیرد. نوویتک توربو با راندمان بالا و سیستم اگزوز اسپرت را تعبیه کرده که با کاتالیست اسپرت همراه است. نتیجه این اصلاحات، تولید ۳۸ اسب‌بخار بیش‌تر است و خروجی کلی به ۸۵۶ اسب‌بخار می‌رسد.

نوویتک قیمت این تغییرات را اعلام نکرده، اما با توجه به مواد اولیه به کار رفته و قیمت پایه 296 GTB، احتمالا شروع قیمت آن در حدود ۳۳۰ هزار دلار است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط khodrocamp.ir