ارس پارت تجارت؛ گام جدید آمیکو در خدمات پس از فروش

ارس پارت تجارت
ارس پارت تجارت

در شرایطی که خدمات پس از فروش به یکی از خواسته‌ها و دغدغه‌های اصلی مشتریان بدل شده است، آمیکو با ایجاد «ارس پارت تجارت» و با نام اختصاری «پارت‌کو» نه‌تنها سطح تازه‌ای از خدمات را به مشتریان ارائه می‌کند، بلکه این شرکت جدید باعث ارتقای ساختار گروه صنعتی آمیکو نیز خواهد شد.






به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، گروه صنعتی آمیکو به‌رغم تمام چالش‌ها و شرایطی که صنعت خودروسازی کشور به دلیل تحریم با آن مواجه است، به‌طور مرتب تلاش می‌کند که سطح کمی و کیفی خود را افزایش دهد.

این شرکت در بخشی از فعالیت‌هایش به‌طور مداوم با بهره‌گیری از نیروهای متخصص داخلی و استفاده از توانمندی‌های خود، عمق داخلی‌سازی را افزایش می‌دهد و در بخش دیگر، به‌منظور ایجاد رفاه بیشتر، اقدام به تأسیس شرکتی جدید برای سرعت‌دهی در بخش خدمات عمومی کرده است.

آمیکو به همین منظور و با هدف ارتقاء سطح کیفی محصولات و خدمات خود، به‌تازگی شرکت «ارس پارت تجارت» را به‌منظور ارائه خدمات پس از فروش ایجاد کرده است؛ شرکتی که با نام اختصاری پارت‌کو شناخته می‌شود.

پارت‌کو با هدف چابک‌سازی و افزایش سرعت در ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان ایجاد شده است. ضمن اینکه وظیفه تهیه و توزیع قطعات اصلی و باکیفیت در سطح کشور و ارائه آموزش‌های تخصصی و فنی به شبکه سراسری خود را نیز بر عهده دارد.

با توجه به ایجاد این شرکت جدید، از این پس خدمات پس از فروش شرکت ارس‌خودرو دیزل در قالب شرکت مستقل «ارس پارت تجارت» با نام اختصاری پارت‌کو ارائه خواهد شد.

البته این اقدام با سابقه و تجربه آمیکو نیز ارتباط دارد. طی سال‌های اخیر و با فراز و نشیب‌هایی که صنعت خودروسازی کشور با آن روبه‌رو بوده است، تقریباً نمی‌توان شکایتی از مشتریان آمیکو در خصوص عدم تأمین قطعات یا عدم ارائه خدمات پیدا کرد. پارت‌کو حاصل تجربه و درک صحیح و اصولی این شرکت از شرایط بازار و نیاز مشتریان است.

درواقع، آمیکو یکی از اولین شرکت‌هایی است که سیستم تحویل سریع تا نمایندگی را راه‌اندازی کرده است. پیش‌تر این شرکت برای افزایش سطح ارتقاء کیفی و سرعت تحویل قطعات، پروژه‌ای به نام «ساماندهی و بهینه‌سازی انبارهای خدمات پس از فروش» تعریف و اجرایی کرده است؛ پروژه‌ای که منجر به تأمین به‌موقع و سریع‌تر قطعات شد.

همچنین در این سال‌ها، آمیکو برای بهتر شدن سطح خدمات پس از فروش، بحث آموزش، تجهیز نمایندگان و امداد سیار را به موازات ارتقاء کیفی محصولاتش پیش برده است.

با توجه به این اقدامات و ایجاد «پارت‌کو»، به نظر می‌رسد که سطح جدیدی از خدمات پس از فروش در انتظار دارندگان محصولات آمیکو خواهد بود.

source

توسط khodrocamp.ir