نسخه پیکاپ نیسان ترا به ایران رسید

نیسان ترا پیکاپ
نیسان ترا پیکاپ

پرشیا خودرو قصد دارد در همکاری مشترک با جوینت ونچر ژنگژو – نیسان، نسخه پیکاپ ترا را به بازار ایران عرضه نماید.






پس از عرضه موفقیت آمیز ترا در بازار ایران، پرشیا خودرو قصد دارد در گام بعدی نسخه پیکاپ این خودرو را به ایران بیاورد. این خودرو در قالب همکاری مشترک پرشیا خودرو با جوینت ونچر ژنگژو-نیسان قدم به بازار ما خواهد گذاشت. جالب است بدانید که این پیکاپ را می توان همزاد نیسان ناواراو دانگ فنگ ریچ ۷ دانست و با ناوارا دقیقاً در یک خط و با یک کیفیت به تولید می رسند.

نیسان ترا پیکاپ

ترا پیکاپ در بخش ظاهری (قسمت دماغه) کاملا با ترا مشابه است و این نکته هم می تواند مثبت و هم منفی تلقی شود. مثبت از این حیث که قطعات بدنه و دکوراتیو آن با ترا SUV یکسان است و تامین آن برای مشتریان آسان تر خواهد بود و منفی از این نظر که شاید مالکان اس یو وی ترا دوست نداشته باشند که پرستیژ خودرو شان با ارائه نسخه پیکاپ، کاهش یابد.

با تمام این اوصاف، با توجه به موفقیت ترا در بازار و صد البته خوشنامی پرشیا خودرو در میان عموم مردم، می توان به موفقیت نسخه پیکاپ ترا نیز امید بسیاری داشت‌.

کابین و امکانات پیکاپ ترا

در بخش کابین هم دقیقا با نسخه به روز رسانی شده ی ترا های اس یو وی موجود در کشور مواجهیم و این یعنی همان مانیتور عمودی، همان تریم داخلی و همان امکانات ترا SUV، انتظار مشتریان نسخه پیکاپ را می کشند.این پیکاپ احتمالابرای بازار ایران به فهرست امکانات ایمنی و رفاهی متشکل از تریم چرم کابین، صندلی برقی راننده به همراه تنظیم گودی کمر، مانیتور بزرگ، سیستم تهویه اتومات، شارژر وایرلس، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کنترل دینامیک خودرو، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و کمکی حرکت در سراشیبی، سیستم ترمز هوشمند، سیستم پایش فشار باد تایرها، ایربگ راننده و سرنشین، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سانروف، درایو مود، دوربین دید اطراف و… تجهیز شده است.

مشخصات فنی ترا پیکاپ

زیر کاپوت اما همان پیشرانه ۲ لیتری میتسوبیشی قلب تپنده این خودرو را تشکیل داده است. این پیکاپ مجهز به پیشرانه ۴K31 میتسوبیشی با فناوری MIVEC است، که ۲ لیتر توربو TGDi است و توان تولید نهایت قدرت ۲۲۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر را دارد. قدرت پیشرانه از طریق جعبه دنده ۸ سرعته AT ساخت ZF آلمان به چرخ ها منتقل می شود.

دانگ فنگ Z9؛ محصول بعدی پرشیا

در نمایشگاه خودرو شانگهای، کمپانی نیسان با سر و صدای زیاد از پیکاپی جدید و زردرنگ با نام فرانتیر پرو رونمایی کرد. خودرویی با طراحی جذاب و گیرا که البته حاصل همکاری بسیار گسترده نیسان با دانگ فنگ بوده و در واقع بر مبنای یک پلت‌ فرم و قوای محرکه چینی شکل گرفته است، اما این پیکاپ یک همزاد دیگر نیز دارد که نام آن دانگ فنگ Z9  بوده و طراحی آن نیز بسیار نزدیک به فرانتیر است.

در نمای جلوی این پیکاپ چراغ های بزرگ با گرافیک Z و جلوپنجره ای با ابعاد بسیار بزرگ را داریم. تقریباً در جای جای بدنه سعی شده است از خطوط اتوکشیده و به دور از خم‌های اغراق آمیز بهره گرفته شود. به طور کلی باید گفت این پیکاپ طراحی مدرن و در عین حال عضلانی‌‌ای را به نمایش می گذارد.

source

توسط khodrocamp.ir