مدیرعامل آرین موتور در مراسم رونمایی لاماکو اعلام کرد
محمدرضا سیفی، مدیرعامل تجارتهای خودرویی گروه آرین، در مراسم رونمایی از برند لاماکو، برنامههای آتی این گروه خودروسازی در کوتاه مدت و میان مدت تشریح کرد.
سیف با اشاره به اینکه در دی ماه 1400، این گروه با رونمایی از برند لاماریوارد حوزه تولید خودروهای سواری شد، اعلام کرد تلاش ما این بود که پوزیشن برند لاماری را لوکس تعریف کنیم. در این مسیر هم محصول به ما کمک کرد و هم تلاش تیم مارکتینگ در جا انداختن این تصویر ذهنی اثرگذار بود.
لاماری اولین تجربه تولید گروه آرین سرمایه بود به همین دلیل طمانینه به خرج دادیم که روی مسائل تولید مسلط شویم. حالا قصد داریم لاماکو را با تیراژ بالاتر و سطح دسترسی بیشتر برای عموم جامعه به بازار عرضه کنیم.
در برند لاماری، محصول دوم که در نمایشگاه خودروی تهران بهمن ماه رونمایی شد، در صورتی که کارها طبق برنامه پیش برود، تا دو یا سه ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد. لاماری اکو یک سدان سی کلاس هست. امیدواریم دو محصول دیگر هم تا پایان سال 1404 در برند لاماری رونمایی کنیم و سبد محصولات این برند را به چهار مدل برسانیم. سال های بعد در برند لاماکو هم توسعه محصول خواهیم داشت.
در حوزه خودروهای تجاری، یک شریک بسیار خوب با نام شکمن داریم. قصد داریم امسال برند لاماری تراک را رونمایی کنیم و از این پس محصولات شکمن با برند لاماری تراک عرضه خواهد شد. در همین زمینه امسال یک کشنده لوکس با X6000 را به بازار معرفی خواهیم کرد. شکمن قصد دارد این کشنده در بازارهای اروپایی و آمریکایی نیز عرضه کند. در حوزه کشندههای اقتصادی، مدل X3000 را رونمایی خواهیم کرد.
در بخش کامیونتهای سبک، در اسفند ماه سال گذشته مدل 12 تن را رونمایی و عرضه کردیم. قصد داریم در سال جاری عرضه کامیونت 3.8 تن را آغاز کنیم. هدف از انتخاب این محصول، پوشش دهی نیاز حمل بارهای شهری است. پیش بینی ما این است که این محصول نیز سهم بازار خوبی را به دست بیاورد. پس از عرضه کامیونت جک 3.8 تن، سراغ کامیونت 18 تن از همین برند خواهیم رفت تا یک زنجیره کامل از کامیونتهای سبک و نیمه سنگین را ایران عرضه کنیم.
در حوزه خودروهای وارداتی یک برند به نام آرینا دریاو رو داری رونمایی می کنیم که قرار هست یک پلتفرم مولتی برند باشد. همانطور که می دانید ما قبلا وارد کننده محصولات میتسوبیشی بودیم.حتما در این پلتفرم محصولات میتسو رو با دامنه محصولات بیشتر عرضه خواهیم کرد و به زودی سراغ برندهای معتبر نیسان و هوندا هم خواهیم. با وجود این که تعداد واردکننده ها زیاد شده، به دنبال ایجاد تمایز در بحث خدمات پس فروش برای مشتریها هستیم. دیدگاه و ایده ما این هست که خیلی از این شرکت ها توجه خاصی به خدمات ندارن و به زودی این موضوع تبدیل به یک معضل در بازار خودرو ایران خواهد شد.