چابکسازی در راستای ارتقای استاندارد خدمات به مشتریان؛ ادغام امداد ایرانخودرو و ایساکو موضوعیت ندارد

ایرانخودرو با رد شایعات مطرحشده درباره ادغام شرکت امداد ایرانخودرو و ایساکو (شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو)، تاکید کرد که این دو مجموعه از اساس یکپارچه هستند و ادغام آنها معنایی ندارد.
برخی رسانهها اخیرا به گمانهزنی درباره ادغام این دو شرکت پرداخته بودند، اما ایرانخودرو عنوان کرده، شرکت امداد ایرانخودرو همواره زیرمجموعه ایساکو بوده و ساختار فعلی بدون تغییر باقی خواهد ماند.
همچنین درباره یکپارچهسازی تمامی واحدهای مرتبط با مشتریان محترم تحت عنوان مرکز خشنودی و رضایت مشتریان (Customer Happiness Center) لازم به ذکر است که این اقدام به منظور تمرکز، یکپارچگی و ارتقای استانداردهای خدماترسانی به مشتریان صورت گرفته و نتایج مثبتی در افزایش رضایتمندی آنها خواهد داشت.
ایرانخودرو با اشاره به برنامههای چابکسازی ساختار سازمانی، خاطرنشان کرده، بهبود بهرهوری و حذف موازیکاریها از اولویتهای مدیریتی است و در بخشهایی که چنین ضرورتی وجود داشته باشد، اقدامات لازم انجام خواهد شد.
ادغام ایساکو و امداد خودرو ایران خودرو ایساکو
source