به نظر می‌رسد منصوری این بار واقعاً در حال شوخی است؛ یا شاید هم در حال آزمایش مرزهای طراحی عجیب! این شرکت قرار است سه نسخه‌ ویژه از مدل «Pugnator» خود را تولید کند؛ نسخه‌ای دست‌کاری‌شده از فراری  پورسانگوئه که حتی در حالت عادی هم طراحی‌اش برای بسیاری قابل هضم نبود. اما حالا، این نسخه‌های جدید با نام Mansory Pugnator Tricolore معرفی شده‌اند و از هر نظر، حتی از نسخه‌ اولیه هم افراطی‌تر هستند.

طراحی منصوری Pugnator Tricolore

در حالی که نسخه‌ استاندارد منصوری Pugnator که سپتامبر گذشته رونمایی شد، فقط یک اسپویلر روی سقف داشت، منصوری در Tricolore یک قدم فراتر رفته و بال دومی به سبک گردن غازی را به درِ صندوق عقب افزوده است. همچنین، یک دیفیوزر عقب جدید با چهار خروجی اگزوز در مرکز خودرو به آن اضافه شده.

منصوری Pugnator Tricolore فراری پورسانگوئه

Tricolore تمام المان‌های آشنای منصوری را به همراه دارد: ورودی‌های هوای بزرگ روی گلگیرها، صفحات ایرودینامیکی در جلو، قاب‌های تازه برای گلگیرها و دیگر تغییرات بصری که توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کند. این مدل از رینگ‌های ۲۲ اینچی در جلو و ۲۳ اینچی در عقب بهره می‌برد.

خودرویی که منصوری به نمایش گذاشته، با رنگ سه‌گانه‌ پرچم ایتالیا تزئین شده؛ ترکیبی از سفید، قرمز و سبز که حتی به داخل کابین نیز راه یافته است. صندلی‌ها و کنسول میانی با رنگ سفید غالب و جزئیات قرمز و سبز تزئین شده‌اند.

نکته‌ جالب آنجاست که منصوری تِم رنگی دو طرف کابین را متفاوت طراحی کرده: سمت راننده با جزئیات قرمز و سمت سرنشین با جزئیات سبز. این طراحی، برخلاف نمای بیرونی، به‌طرز شگفت‌انگیزی شیک و متعادل به نظر می‌رسد.

منصوری Pugnator Tricolore فراری پورسانگوئه

مشخصات فنی منصوری Pugnator Tricolore

از نظر فنی، Tricolore نیز همانند Pugnator از پیشرانه ارتقایافته بهره می‌برد. با به‌روزرسانی ECU و نصب سیستم اگزوز اسپرت، خروجی پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری فراری حالا به ۷۵۵ اسب‌بخار قدرت و ۷۳۰ نیوتن‌متر گشتاور رسیده است (افزایش ۴۰ اسب‌بخار و ۱۴ نیوتن‌متر نسبت به نسخه استاندارد.)

اما آیا این مقدار قدرت اضافی برای توجیه چنین طراحی جنون‌آمیزی کافی است؟ قضاوتش با شماست.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط khodrocamp.ir