با معرفی دوکاتی استریت فایتر V4S مدل 2025، حالا فاصله بین موتورسیکلتهای اسپرت و سوپر بایک از هر زمان دیگری کمتر شده است. دوکاتی با قرار دادن ویژگیهای کلی استریت فایتر V4 در کنار تعلیق الکترونیکی V4 S و همچنین رینگهای آلیاژی، باتری لیتیوم و پیشرانه مشترک با پانیگاله V4 یعنی Desmosedici استرادال، استریت فایتر V4S مدل 2025 را به علاقمندان معرفی کرده است.
چراغهای LED جلو و عقب با فرم C-شکل عقب، بالههای جانبی با قابلیت ایجاد 17 کیلوگرم نیروی رو به پایین در سرعت 270 کیلومتر برساعت، کاهش 10 میلیمتری فاصله دسته موتور با راکب و تغییر مکان محل استراحت پا، چهره و تجربه سواری با استریت فایتر V4S مدل 2025 را متفاوت کرده است.
پیشرانه V-چهار استرادال میتواند 214 اسببخار قدرت و 120 نیوتنمتر گشتاور را به ترتیب در دورشمار 13.500 و 11.250 دور بر دقیقه تولید کند. با نصب اگزوز مسابقهای آکراپوویچ، قدرت پیشرانه به 226 اسببخار افزایش مییابد.
دوکاتی استریت فایتر V4S مدل 2025 براساس شاسی مشترک با پانیگاله V4 شکل گرفته که در نسخه جدید با نیم درجه افزایش فرمانپذیری، یک میلیمتر افزایش ارتفاع و کاهش 43 درصدی سختی جانبی دسته فرمان، همراه شده است. به لطف تجربیات دوکاتی در مسابقات موتو جی پی، وزن فریم اصلی و دسته فرمان استریت فایتر V4S مدل 2025 به ترتیب 0.95 و 2.9 کیلوگرم کاهش یافته است، درحالیکه رینگهای آلیاژ آلومینیوم و 5 پره این موتورسیکلت در محور جلو و عقب نیز فقط 2.95 و 4.15 کیلوگرم وزن دارند.
نسل سوم سیستم تعلیق NIX/TTX ساخت Ohlins با دامنه جابجایی بیشتر، راحتی بیشتر در خیابان و کنترل بیشتر در پیست را به همراه دارد. قابلیت تشخیص کروز یا Cruise Detection با تشخیص حرکت با سرعت ثابت، راحتی تعلیق عقب را افزایش میدهد.
کالیپرهای Hypure ساخت برمبو در محور جلو با 60 گرم وزن کمتر نسبت به نمونه قبلی، سامانه eCBS با قابلیت ترمزگیری چرخ عقب و افزایش پایداری در پیچها و همچنین صفحه نشاندهنده 6.9 اینچ با قابلیت تغییر نور خودکار به همراه مسیریاب، از دیگر ویژگیهای دوکاتی استریت فایتر V4S مدل 2025 بهشمار میآید.
سامانه انحصاری دوکاتی یعنی DVO که به یاری بیش از 70 حسگر فعالیت میکند، مواردی شامل کنترل کشش، کنترل چرخ، قابلیت ترمز پیشرانه و تعویض سریع دنده (کوئیک شیفتر) را ارائه داده است.
جدیدترین اخبار موتورسیکلت را در باما بخوانید.
source