خبرهای جدید حاکی از آن است که احتمالاً همکاری هیوندای و GM منجر به عرضه پیکاپ های آمریکایی GM تحت لوگوی هیوندای خواهد شد.
هیوندای و جنرال موتورز در ماه سپتامبر یادداشت تفاهمی امضا نمودند. اگر تفاهم نامه به یک مشارکت واقعی تبدیل شود، این دو شرکت به طور مشترک به توسعه و ساخت خودرو خواهند پرداخت. گزارش های جدید از کره جنوبی حاکی از آن است که هیوندای ممکن است نشان خود را به تراک های جنرال موتورز اضافه کند و به این ترتیب این پیکاپ تراک ها را تحت لوگوی هیوندای در بازار های هدف عرضه نماید. به گفته روزنامه تجاری پالس، این دو همچنین در حال بررسی همکاری برای مهندسی تراک های جدید برای آمریکای لاتین هستند.
سفر مدیرعامل هیوندای به آمریکا
مدیرعامل کمپانی هیوندای، یویسون چانگ، اوایل این ماه به ایالات متحده آمریکا سفر کرد تا با ماری بارا، مدیرعامل جنرال موتورز، گفتوگو داشته باشد. یکی از محورهای این گفتوگو دقیقاً عرضه پیکاپ های جنرال موتورز تحت لوگوی هیوندای بوده است. این درحالیست که شریک تجاری هیوندای (کیا) به تازگی پیکاپی میان سایز را تحت عنوان تاسمان عرضه کرده است و خود هیوندای نیز سانتاکروز را در سبد محصولات دارد و ممکن است این دو مدل هم با لوگوی خودروسازهای GM ریبج شده و در آمریکا عرضه شوند.
کدام پیکاپ های آمریکایی به لوگوی هیوندای مزین می شوند؟
اگر این گزارش ها و خبرهای رسیده دقیق باشند، برند آسیایی میتواند نشان «H» خود را بر روی خودروهای کلرادو، سیلورادو، مونتانا، کنیون، سیرا و غیره بگذارد.
شایان ذکر است با توجه به مشکلات متعددی که صنعت خودرو در تمام دنیا با آن دست به گریبان است، منطقی به نظر می رسد که خودروسازان بیشتر و بیشتری مایل به همکاری با یکدیگر باشند. انجام این کار به آنها امکان میدهد ضمن کاهش هزینهها، توسعه محصولات جدید را سرعت بخشند.
هیوندای به دنبال عرضه پیکاپ های جنرال موتورز با لوگوی خود است.
اگر این گزارش ها و خبرهای رسیده دقیق باشند، برند آسیایی میتواند نشان «H» خود را بر روی خودروهای کلرادو، سیلورادو، مونتانا، کنیون، سیرا و غیره بگذارد.
نوشته هیوندای به دنبال عرضه پیکاپ های جنرال موتورز با لوگوی خود اولین بار در اسب بخار. پدیدار شد.
source