نصب آپشن و دیتیلینگ خودروهای تویوتا بدون لغو گارانتی

این روزها با افزایش تعداد خودروهای وارداتی تویوتا این سوال برای خریداران به وجود می آید که در کدام مرکز می توانند بدون لغو گارانتی خودرویشان، آپشن نصب کنند.
در دور جدید واردات خودرو شاهد فعالیت گسترده شرکت هایی هستیم که اقدام به عرضه محصولات تویوتا کرده اند. به دنبال این قضیه و افزایش تعداد خودروهای وارداتی این برند ژاپنی، سوالی برای صاحبان این خودروها به وجود آمده که در چه مرکزی می توانند بدون این که گارانتی خودرویشان لغو شود، آپشن نصب کنند و از خدمات دیتیلینگ بدنه بهره مند شوند.
همان طور که می دانید تقریباً همه شرکت های تولیدکننده و واردکننده قوانین منطقی اما سخت گیرانه ای برای نصب آپشن در خارج از نمایندگی دارند، زیرا در مراکز نصب آپشن افترمارکت، تقریباً در اکثر موارد خدمات به صورت اصولی انجام نمی شود و در نهایت نیز مشکلات زیادی برای سیستم برق خودرو به وجود می آید. در نتیجه، شرکت های عرضه کننده در صورت تغییرات به وجود آمده به صورت افترمارکتی، گارانتی خودرو را لغو می کنند.
با توجه به این قضیه اکثر مشتریان به دنبال مراکزی می گردند که پس از نصب آپشن مورد نظرشان گارانتی خودرو لغو نشود و بتوانند از خدمات فنی شرکت بهره مند باشند.
در این راستا شرکت ماهان صنعت پارس (نمایندگی رسمی ایرتویا) خدمات متنوعی را برای تویوتاهای وارداتی نظیر لوین، کرولا، کرولا کراس و … ارائه می کند تا مشتریان بدون این که دغدغه لغو گارانتی داشته باشند بتوانند آپشن هایی را به خودروهای خودشان اضافه کنند.
از جمله آپشن هایی که توسط شرکت ماهان صنعت پارس به خودروهای تویوتا اضافه می شود می توان به رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، شارژر وایرلس، آیینه تاشو برقی، درب صندوق برقی، نصب مانیتور و سنسور پارک اشاره کرد. لازم به ذکر است که تمامی امکانات مذکور توسط تیم فنی مهندسی این شرکت تایید شده اند تا مشکلی برای سیستم برق خودرو به وجود نیاید و به همین دلیل است که گارانتی خودرو در صورت نصب آپشن باطل نمی شود.



دیگر خدماتی که در این مرکز ارائه می شود نصب و اجرای بادی فنس، کاور بدنه، شیشه دودی، سرامیک بدنه (۳ ساله و ۵ ساله)، روکش صندلی چرم، جیر داخل کابین و … است. به این ترتیب ماهان صنعت پارس علاوه بر نصب آپشن های رفاهی و ایمنی، خدمات دیتیلینگ بدنه و درون کابین خودرو را نیز به مشتریان ارائه می دهد.


از مهم ترین ویژگی های دریافت خدمات در شرکت ماهان صنعت پارس (نماینده مرکزی ایرتویا) باید به گارانتی ای اشاره کرد که این شرکت برای هر یک از آپشن ها و خدمات ارائه می دهد. صاحبان تویوتا می توانند پس از دریافت هر یک از خدمات این مجموعه ۶ ماه یا ۱۰ هزار کیلومتر گارانتی در اختیار داشته باشند و در صورت بروز مشکل به آن مرکز مراجعه کنند.
لازم به ذکر است که نصب آپشن فقط مختص وارداتی های جدید تویوتا نیست و صاحبان محصولات قدیمی تویوتا نیز می توانند از خدمات این شرکت بهره مند شوند. به عنوان مثال خودروهایی مانند لندکروز، پرادو و … به دلیل ابعاد و اندازه شان به امکاناتی نظیر دوربین ۳۶۰ درجه نیاز دارند تا بتوانند با آرامش و تسلط بیشتری از خودرو خود در شهر استفاده کنند. از این رو توصیه می شود برای نصب اصولی این آپشن ها به نماینده مرکزی ایرتویا مراجعه کنند.



به این ترتیب در پایان می توان نتیجه گرفت که بهتر است صاحبان تویوتا در صورت تمایل به نصب آپشن و دریافت خدمات دیتیلینگ بدنه و درون کابین به شرکت ماهان صنعت پارس (نماینده مرکزی ایرتویا) مراجعه کنند تا علاوه بر اجرای فرآیندهای مرتبط به صورت اصولی و کاملاً مهندسی، گارانتی خودرویشان نیز لغو نشود و بتوانند از خدمات مربوط به خدمات پس از فروش بهره مند باقی بمانند.
تلفن تماس: ۷۳۴۵۷۵۲۲-۰۲۱ و ۷۳۴۵۶-۰۲۱
آدرس: ابتدای جاده دماوند – بعد از سه راه اتحاد – شماره ۲۷












تحویل اولین کراس اوور تویوتا در دور جدید واردات
نسخه قد بلند کرولا در بازار قیمت گذاری شد
تویوتا BZ4x ؛ ویدیو معرفی + مشخصات فنی و تصاویر
تویوتا با کدام یک به ایران می آید ؛ ایرتویا یا معین خودرو؟
پرونده قضایی عدم ایفای تعهدات برای شرکتی که واردکننده خودرو انتخاب شده
تلگرام
و
اینستاگرام
اسب بخار دنبال کنید.
ایرتویا ماهان صنعت پارس
source