هوندا CB1000 هورنت 2025 ؛ پرچم‌دار جدید هوندا در کلاس نیکد

هوندا CB1000 هورنت 2025
هوندا CB1000 هورنت ۲۰۲۵

پس از اضافه شدن مدل CB500 هورنت در سال ۲۰۲۴ به خانواده برند هوندا، اکنون مدل جدید CB1000 هورنت و همچنین یک نسخه SP  برای شکوفایی کامل خانواده و افزایش هیجان به حداکثر، به تازگی معرفی شده است.


آریزو 8


آریزو 8

موتورسیکلت هوندا CB1000 هورنت عملکردهای خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد. یک شاسی جدید با سختی پیچشی بالا، نسبت‌های انتقال کوتاه و تعلیق Showa ویژگی‌های رانندگی قابل تحسینی برای هورنت را فراهم می‌کنند. طراحی خالص و تهاجمی این streetfighter براساس نسل های قبلی مدل هورنت انجام شده است که همین موضوع این مدل را برای طرف‌داران آن جذاب تر می کند. همچنین نسخه SP با تعلیق باکیفیت Öhlins و ترمزهای Brembo عرضه می شود که کیفیت سواری و رانندگی را در سطح بالاتری قرار می دهد.

طراحی محصول جدید برند هوندا، مدل جدید CB1000 هورنت، خالص و تهاجمی است. این موتورسیکلت به دلیل چراغ های جلوی تمام LED نازک و جدید و باک سوخت با لوگوی هورنت قابل شناسایی و محبوب است؛ ظاهر آن در قسمت جلو عریض و هنگامی که به سمت عقب امتداد می یابد باریک تر می شود، که این اتفاق از طریق زین جمع‌وجور که ظاهر سنتی و باریک هورنت را به خوبی نمایش می‌دهد، بیش‌تر به چشم بیننده جذاب به نظر می رسد.

مشخصات فنی هوندا CB1000 هورنت مدل ۲۰۲۵

پرچم‌دار جدید برند هوندا، که در کلاس نیکد است، ترکیبی چشم‌گیر از شتاب بالا و کنترل قدرتمند و دقیق را برای حداکثر لذت رانندگی، از خیابان‌های شلوغ شهری تا جاده‌های پرپیچ‌وخم کوهستانی ارائه می‌دهد. عملکرد این موتورسیکلت توسط موتور فوق‌العاده CBR1000RR Fireblade تأمین می‌شود (با حداکثر قدرت ۱۱۲ کیلووات (۱۵۳ اسب بخار) در ۱۱,۰۰۰ دور در دقیقه و ۱۰۴ نیوتن‌متر در ۹,۰۰۰ دور در دقیقه) که با نسبت‌های انتقال کوتاه و یک شاسی Twin Spar جدید با سختی پیچشی بالا، رینگ های SFF-BP UPSD Showa و کالیپرهای ترمز Nissin همکاری می‌کند.

تکنولوژی و امکانات هوندا CB1000 Hornet مدل ۲۰۲۵

پشت ظاهر مینیمالیستی هوندا CB1000 هورنت مدل ۲۰۲۵، فناوری‌های پیشرفته‌ای نهفته است که شامل چندین حالت رانندگی با ترکیب‌های مختلفی از قدرت، کنترل ترمز موتور و کنترل گشتاور قابل انتخاب هونداست. همچنین یک نمایشگر رنگی TFT پنج اینچی، قابلیت اتصال Honda RoadSync و سیگنال توقف اضطراری هوندا (ESS) به‌عنوان تجهیزات استاندارد وجود دارد.

برای رانندگانی که می‌خواهند حداکثر لذت از سواری را با این موتورسیکلت ببرند، CB1000 هورنت در نسخه SP نیز عرضه می‌شود. در این نسخه، قدرت به ۱۱۵.۶ کیلووات و گشتاور به ۱۰۷ نیوتن‌متر افزایش یافته است. همچنین از قطعات باکیفیت برای بخش تعلیق و انتقال نیرو استفاده شده است، از جمله یک شوک‌گیر عقب Öhlins TTX36 قابل تنظیم، یک تعویض دنده سریع استاندارد و ترمزهای Brembo Stylema که CB1000 هورنت SP را به سطح بالاتری می‌برد.

رنگ‌های هوندا CB1000 هورنت مدل ۲۰۲۵

هوندا CB1000 هورنت 2025
هوندا CB1000 هورنت ۲۰۲۵
  • قرمز گرند پری
  • خاکستری متالیک مات ایریدیوم
  • سفید متالیک مرواریدی

نسخه SP از CB1000 هورنت به‌صورت انحصاری در رنگ خاص متالیک مات بالیستیک بلک عرضه خواهد شد.

قیمت‌ هوندا CB1000 هورنت ۲۰۲۵

هوندا CB1000 هورنت جدید در هلند ۱۱,۹۹۹ یورو قیمت دارد. همچنین قیمت هوندا CB1000 هورنت SP مدل ۲۰۲۵ نیز ۱۳,۹۹۹ یوروست.

source

توسط khodrocamp.ir