جتور شانگهای T2 دو دیفرانسیل با حالت رانندگی X ؛ نسخه هیبریدی تراولر

جتور شانگهای T2
جتور شانگهای T2

جتور شانگهای T2 دو دیفرانسیل (AWD) هیبرید با گشتاور ۹۲۰ نیوتن متری معرفی شد.


آریزو 8


آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، نسخه چهار چرخ محرک جتور شانگهای T2 از فروردین‌ ماه در دسترس بود. این خودرو اساساً نسخه پلاگین هیبریدی مدل جتور تراولر T2 است.

مشخصات فنی جتور شانگهای

نیروی این خودرو توسط سیستم هیبریدی پلاگین کونپنگ چری تأمین می‌شود. این سیستم براساس یک موتور ۱.۵ لیتری توربو با پاشش سوخت مستقیم (TGDI) با توان ۱۵۴ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متر طراحی شده است. در حالی که، نسخه تمام چرخ محرک جتور شانگهای T2 تنها یک موتور الکتریکی ۱۶۵ کیلوواتی در محور جلو دارد، نسخه چهار چرخ محرک یک موتور ۱۷۵ کیلوواتی در محور عقب نیز اضافه می‌کند. مجموع توان این سیستم ۵۹۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن ۹۲۰ نیوتن‌متر است. این خودرو از یک جعبه‌دنده هیبریدی سه‌سرعته DHT استفاده می‌کند.

این خودرو دارای محدوده پیمایش الکتریکی ۲۰۶ کیلومتر و برد ترکیبی ۱۳۰۰ کیلومتر است و مصرف سوخت آن ۶.۷۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. این خودرو همچنین به قفل دیفرانسیل محور عقب با دنده‌های تعبیه‌شده الکترونیکی مجهز شده است که از قابلیت‌هایی مانند حالت کرال، چرخش تانک، کمک به شروع حرکت در سربالایی و کنترل حرکت در سراشیبی پشتیبانی می‌کند.

یک باتری فسفات آهن لیتیومی CATL با ظرفیت ۴۳.۲۴ کیلووات‌ساعت نیز در این خودرو وجود دارد و از تخلیه خارجی با توان ۶.۶ کیلووات پشتیبانی می‌کند.

حالت های رانندگی جتور شانگهای T2
حالت های رانندگی جتور شانگهای T2

همچنین، این خودرو دارای ۸ حالت هوشمند رانندگی است که شامل حالت‌های اقتصادی، استاندارد، اسپرت، برف، گل، شن، صخره و X می‌شود. حالت X به‌طور خودکار شرایط جاده را تشخیص داده و به مناسب‌ترین حالت رانندگی تغییر می‌کند.

جتور شانگهای T2
جتور شانگهای T2

قسمت پایین خودرو با تزیینات مشکی احاطه شده است و نسخه چهارچرخ محرک با تایرهای آفرود AT عرضه می‌شود. زاویه ورود و خروج این خودرو به‌ترتیب ۲۸ و ۳۰ درجه است و حداقل ارتفاع آن از سطح زمین ۲۰۱ میلی‌متر است.

ابعاد ابعادجتور شانگهای T2 به‌ترتیب ۴۷۸۵، ۲۰۰۶ و ۱۸۷۵ میلی‌متر (طول/ عرض/ ارتفاع) است و فاصله بین دو محور آن ۲۸۰۰ میلی‌متر است که آن را به یک شاسی‌بلند متوسط تبدیل می‌کند. وزن خالص خودرو نیز ۲۳۷۶ کیلوگرم است. سیستم تعلیق جلو از نوع مک‌فرسون و سیستم تعلیق عقب چنداتصالی مستقل است.

امکانات Jetour Shanhai T2

کابین جتور شانگهای T2
جتور شانگهای T2

در داخل، نسخه چهارچرخ محرک T2 طراحی مشابهی با نسخه دوچرخ محرک دارد و دارای طرح دورنگ است. یک صفحه نمایش شناور ۱۵.۶ اینچی و کلاستر ۱۰.۲۵ اینچی نیز در داخل خودرو نصب شده‌اند. سیستم‌های خودرو از چیپ اسنپدراگون ۸۱۵۵ شرکت کوالکام بهره می‌برند که از کنترل صوتی هوشمند، برنامه‌های مختلف، کنترل از راه دور خودرو، نمای پانوراما و نمای شاسی شفاف پشتیبانی می‌کند.

تجهیزات داخل خودرو شامل سیستم صوتی ۸ بلندگو، دستگاه پخش عطر و سقف پانوراماست. علاوه بر این، صندلی‌های جلو مجهز به گرم‌کن، تهویه و ماساژور است. یک جعبه ذخیره‌سازی نیز بر روی درِ عقب نصب شده است که به سمت مسافر باز می‌شود. فضای صندوق عقب ۵۸۰ لیتر است و صندلی‌ها به نسبت ۶۰:۴۰ تا می‌شوند. شایان ذکر است که این خودرو تنها در نسخه پنج‌نفره عرضه می‌شود.

source

توسط khodrocamp.ir