معرفی موتورسیکلت تریومف Speed Twin 900 مدل 2025

تریومف Speed Twin 900
تریومف Speed Twin 900

موتورسیکلت Triumph Speed Twin 900 برای سال ۲۰۲۵ به طور قابل توجهی بازطراحی شده است، که شامل به‌روزرسانی‌های عمده در استایل، بهبودهای قابل توجه در شاسی و فناوری‌های اضافی می‌شود.


آریزو 8


آریزو 8

تریومف Speed Twin 900 جدید احساسی بسیار مدرن‌تر و چابک‌تر را به لطف سیستم تعلیق تلسکوپی معکوس و گلگیرهای اسپرت هماهنگ در جلو ارائه می‌دهد. در بخش عقب، بازوی جدید آلومینیومی و سیستم تعلیق عقب پیگی‌بک با یک فریم عقب باریک‌تر و گلگیر باریک‌تر و چراغ عقب جمع و جور ترکیب شده است.

این تغییرات به همراه هم، رفتار دینامیک‌تری در رانندگی و سبک اسپرت تری را به ارمغان می‌آورد، در حالی که ظاهر کلاسیک و جذاب Speed Twin حفظ شده است. زین این موتورسیکلت جذاب کافه ریسر اکنون باریک‌تر طراحی شده است تا راحتی بیش‌تری را برای راننده در پیچ‌ها ارائه دهد و همچنین فضای پای بیش‌تری برای احساس راحتی بیش‌تر فراهم کند.

با قطعات باکیفیت، جدیدترین فناوری‌های رانندگی و وضعیت نشستن راحت، این مدل جدید تجربه‌ای را فراهم می‌کند که از هر نظر لذت‌بخش‌تر، بدون زحمت‌تر و هیجان انگیزتر از قبل است. با یک پوشش پریمیوم، مواد با کیفیت بالا، جزییات طراحی زیبا و بیش از ۱۲۰ لوازم جانبی اصلی Triumph، که به راحتی می توان این موتورسیکلت را شخصی سازی کرد، Speed Twin جدید یک کلاسیک کار فوق‌العاده است.

استیو سارجنت، رئیس بخش محصولات Triumph، می‌گوید: «استایل Speed Twin 900 جدید با طراحی باریک‌تر و دینامیک‌تری تکامل یافته، در حالی که ویژگی‌های طراحی کلاسیک که باعث ایجاد آن سبک بی‌زمان می‌شود حفظ شده است. این موتورسیکلت همچنین چابک‌تر و آسان‌تر برای هدایت است، زیرا تغییراتی در شاسی و تجهیزات اعمال شده است که به وضوح تفاوت ایجاد می‌کند.»

او ادامه داد: «از طریق گفت‌وگو با مشتریان، متوجه شده‌ایم که جذابیت ماندگار Speed Twin 900 به دلیل تجهیزات پریمیوم، کیفیت بالا و قابلیت اطمینان زیاد است و همچنین برچسبی بر روی باک که مالکان به آن افتخار می‌کنند. هدف ما، مانند همیشه، ارائه بیش‌تر از آن چیزی است که موتورسواران به آن ارزش می‌دهند.»

طراحی تریومف Speed Twin 900 مدل ۲۰۲۵

باک سوخت جدید به شکلی جذاب طراحی شده است، که شامل پنل های کناری حکاکی شده و درپوش باک است. ورودی های هوا موتور باریک‌تر شده، اگزوز کوتاه‌تر و چراغ جلو جمع و جورتر شده است.

جزییات موتور Bonneville همچنان به همان اندازه اصیل و زیبا باقی مانده است و پره‌های خنک‌کننده ماشین‌کاری شده بر روی سرسیلندر و گیره‌های چراغ جلو با باله‌ها به همراه سر لوله‌های اگزوز استیل ضد زنگ با پوشش مشکی، ظاهری جذاب ایجاد کرده‌اند.

Speed Twin 900 جدید دارای سه گزینه رنگی برجسته است. موتورسواران می‌توانند از گزینه رنگ اسپرت Pure White با نوارهای آبی روشن و نارنجی بر روی مخزن، رنگ Phantom Black با نوارهای خاکستری تیره و تزیینات طلایی، یا نسخه Aluminium Silver با لمسی از رنگ قرمز برای لوگوی Triumph انتخاب کنند.

شاسی مدرن تریومف Speed Twin 900 تجربه‌ای لذت‌بخش، نرم و مطمئن را در رانندگی فراهم می‌کند. سیستم تعلیق تلسکوپی معکوس Marzocchi با کیفیت بالا، به همراه دو واحد تعلیق عقب پیگی‌بک Marzocchi با پیش‌تنظیم فنر قابل تنظیم، حس رانندگی خوبی را تضمین می کنند. این سیستم بر روی یک بازوی عقب جدید، محکم‌تر و سبک‌تر از آلومینیوم نصب شده که کنترل دقیق‌تری را فراهم کرده است و رفتار رانندگی را به اندازه‌ای آرام یا دینامیک می‌کند که راننده بخواهد.

رینگ های جدید به تایرهای Michelin Road Classic مجهز شده است و با یک کالیپر ترمز رادیکالی قدرتمند و پیشرفته با چهار پیستون از برند Triumph که بر روی یک دیسک بزرگ‌تر ۳۲۰ میلی‌متری نصب شده، ترکیب شده‌اند. این ویژگی باعث می‌شود Speed Twin 900 در ترمزگیری و تغییر جهت حتا تیزتر عمل کند.

مشخصات فنی تریومف Speed Twin 900 مدل ۲۰۲۵

موتور دو سیلندر ۹۰۰cc Bonneville با شخصیت خاص خود، عملکرد بی نظیر و قابل دسترسی را فراهم می‌کند، با حداکثر قدرت ۶۵ اسب بخار در ۷,۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاور زیادی در تمام محدوده‌های دور موتور، به‌طوری که ۸۰ نیوتن‌متر در تنها ۳,۸۰۰ دور در دقیقه در دسترس است. این عملکرد با کارایی و دقت یک سیستم کامل Ride-by-Wire ارائه می‌شود.

تجهیزات

تریومف Speed Twin 900 مدل ۲۰۲۵ دارای یک صفحه LCD بزرگ و روشن برای دور موتور، سرعت و دنده است، همراه با یک صفحه TFT یکپارچه برای اطلاعات اضافی، مانند حالت رانندگی. این صفحه نمایش رنگی با گرم‌کن‌های دسته به‌عنوان لوازم جانبی و ماژول اتصال بلوتوث سازگاری دارد که ناوبری مرحله به مرحله را ارائه می‌دهد و امکان مشاهده و کنترل تماس‌های تلفنی و موسیقی از گوشی راکب را فراهم می‌کند.

کروز کنترل نیز به‌عنوان یک لوازم جانبی در دسترس است و به رانندگان Speed Twin راحتی و آسایش بیش‌تری می‌دهد، به‌ویژه در طول سفرهای طولانی. در کنار تمامی این امکانات، یک پورت USB-C نیز نصب شده است که امکان شارژ آسان دستگاه‌های همراه را فراهم می‌کند.

Triumph Speed Twin 900 جدید از ۱۱,۴۹۵ یورو در هلند و ۹,۹۹۵ یورو در بلژیک در دسترس است.

source

توسط khodrocamp.ir