مدیرعامل ایرانخودرو همچنین با اشاره به توانمندیهای موجود این شرکت در حوزه تحقیقات موتور اظهار کرد: قدرتمندترین موتور تولید داخل یعنی EFP-TC توسط ایرانخودرو عرضه و در محصولات ریرا و دنا جوانان و بهدنبال آن بر روی تارا استفاده میشود. این موتور جدید و پرقدرت، علاوه بر افزایش شتابگیری، مصرف سوخت کمتری نسبت به نسخه قبلی یعنی EF7-TC خواهد داشت. انتظار میرود دنا و تارا مجهز به موتور EFP-TC تا آخر امسال بهدست مشتریان برسد.
عظیمی همچنین عنوان کرد: ریرا بنزینی در آبانماه به صورت انبوه تولید خواهد شد و با شروع تحویل در ابتدای آذرماه، تمامی تعهدات ایجاد شده تا پایان سال تحویل مشتریان خواهد شد.
وی طراحی و تولید کراساوور ریرا را تحولی در صنعت خودرو کشور خواند و گفت: با تولید این محصول ایرانخودرو توان رقابت با خودروهای خارجی را دارد و قطعا این محصول با کیفیت و بهروز، جایگاه مناسبی در بازار خودروهای کراساوور به دست خواهد آورد.
source