غرفه کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تبریز

شرکت کرمان موتور، محصولات متنوعی را به نمایشگاه خودرو تبریز آورده است که شامل خودروهای مونتاژی و وارداتی می‌شود.

محصولاتی همچون کی ام سی ایگل، کی ام سی A5، کی ام سی X5، کی‌ ام سی T9 و T8، KMC CR6، هاچ‌بک تمام برقی KMC E30X، هیوندای کونا، و … در غرفه کرمان موتور نمایش داده شدند.

بررسی کی ام سی E30X
. بررسی کی ام سی A5
. بررسی هیوندای کونا

غرفه ایران خودرو دیزل در نمایشگاه خودرو تبریز

غرفه راسا موتور خاورمیانه در نمایشگاه خودرو تبریز

شرکت راسا موتور خاورمیانه، حضور فعالی در این دوره از نمایشگاه خودرو تبریز داشته با سبد کاملی از خودروهای سوزوکی و جی‌ای‌سی ، میزبان بازدیدکنندگان است.

سوزوکی جیمنی در نسخه سه در و پنج در، سوزوکی بالنو، جی‌ای‌سی امزوم، جی‌ای‌سی امکو، سوزوکی فرانکس با موتور هیبرید و … در غرفه راسا موتور خاورمیانه به نمایش گذاشته شده‌اند.

. بررسی جی‌ای‌سی GS3 امزوم
. بررسی سوزوکی فرانکس هیبرید
. بررسی سوزوکی بالنو

غرفه زامیاد و ایران کاوه در نمایشگاه خودرو تبریز

شرکت های زامیاد و ایران کاوه از گروه سایپا با ۱۳ محصول در انواع کلاس های سبک، نیمه سنگین و کاربری شده در بیست و هشتمین نمایشگاه تخصصی خودرو تبریز حضورمی یابد.

کامیونت باراد 6 تن، وانت کارون، پادرا پلاس لانگ مسقف فلزی یخچالدار و کاربری هایی دیگری از جمله تیغه سه محور و کانتینر حمل گندم، اتوبوس های کف کوتاه شهری دیزل، برقی و اتوبوس U9 در دو نوع معمولی و VIP، وانت اکستند و همچنین جدیدترین محصول شرکت زامیاد، مینی تراک واندر ، را در معرض دید بازدیدکنندگان و فعالان قرار می دهد.

. بررسی اتوبوس فوتون U9
. بررسی پیکاپ فوتون واندر
. بررسی وانت اکستند

زامیاد و ایران کاوه در سالن امیر کبیر از ساعت 15 تا 21 میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهند بود.

غرفه گروه فردا موتور در نمایشگاه خودرو تبریز

شرکت فرداموتور، حضور فعالی در نمایشگاه خودرو تبریز امسال دارد. فردا موتورز با برند FMC خودروهای سوبا M4، فردا T5، فردا SX5 و فردا 511 را به نمایش می‌گذارد. علاقمندان به خرید محصولات FMC در شهر تبریز می‌توانند باحضور در غرفه اقدام به خرید خودرو موردنظر خود بکنند.

فردا موتور، خودروهایام جی 5، ام جی GT ، ام جی 4 و سایبراستر GT را نیز به تبریز آورده است. محصول وارداتی دیگر فردا موتور، جیلی آزکارا است که در این نمایشگاه نمایش داده شده است. 

. بررسی خودرو ام جی سایبرستر GT
. بررسی ام جی جی تی 
. بررسی جیلی آزکارا هیبرید

فردا دیزل نیز با دو محصول کارآمد و محبوب خود یعنی کشنده‌های FD560 و FD550  میزبان این دسته از بازدیدکنندگان خواهد بود. محصولات تجاری گروه صنعتی فردا موتورز هم شرایط فروش داشته و متقاضیان می‌توانند از طریق ثبت‌نام در نمایشگاه اقدام به خرید آن کنند.

غرفه شرکت آمیتیس گستر در نمایشگاه خودرو تبریز

نیسان سیلفی، یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای وارداتی بازار است که شرکت آمیتیس خودرو، نسخه e-power و هیبرید آن را به نمایشگاه تبریز آورده است. جزئیات بیش‌تر این سدان را در مقاله بررسی نیسان سیلفی پلاس مطالعه کنید.

غرفه شرکت پارس ساتر هوشمند در نمایشگاه خودرو تبریز

شرکت پارس ساتر هوشمند، به عنوان نماینده رسمی اشکودا در ایران است، با دو محصول اشکودا سوپرب و کاروک در نمایشگاه خودرو تبریز حضور پیدا کرده است. برای جزئیات بیش‌تر، مقاله بررسی اشکودا سوپرب و بررسی اشکودا کاروک را مطالعه نمایید.

شرکت‌های فعال در نمایشگاه خودرو تبریز

مهر 1403: در نمایشگاه تبریز امسال، سالن‌های مختلفی به شرکت‌های بزرگ خودروسازی و قطعه‌سازی اختصاص داده شده است.

شرکت‌های زامیاد، ایران کاوه سایپا، ایران خودرو دیزل، گواه، ایدم، محور خودرو، قطعات خاور، چرخشگر، گروه خودرویی آسا، مجتمع صنعتی پلیسان، صمت خودروی ایرانیان، راسا موتور خاورمیانه و صنایع اتومبیل‌سازی فردا در سالن امیرکبیر جمع شده‌اند.

سالن بعدی، سالن پروین اعتصامی است که غرفه‌های مجتمع بقیه‌الله‌الاعظم سهند، آمیتیس گستر نگاه پیشگام، باتری‌ساز هوشمند، گروه صنعتی ایران روور، آرام سیکلت مادو، شرکت پالایش نفت تبریز، خودروسازان دیزلی آذربایجان، جهان همتاسیکلت (همتاز موتور)، نیرو محرکه، ارس خودرو دیزل(آمیکو)، شرکت مهندسی صنعت گستر بهکاران، نانوگستران برتر شهر بهت بهشت و پیشگامان صنعت اکسیر پایتخت (ووفر) در آن برپا شده است. شرکت کرمان موتور نیز در سالن شهریار حضور دارد.

تاریخ برگزاری نمایشگاه خودرو تبریز 1403

شرکت نیکاتیس، مجری برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودرو در شهر تبریز است. غلامرضا طومار، مدیرعامل شرکت نیکاتیس، طی یک نشست‌ خبری در 26 شهریورماه توضیحاتی را در خصوص زمان، رویکرد و شیوه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگاران ارائه داد.

وی توضیح داد بخش قابل‌توجهی از خودروسازان و واردکنندگان خودروهای سواری برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند. با توجه به اهمیت استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز در صنعت خودروسازی کشور، این نمایشگاه می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای شرکت‌ها و مخاطبان باشد. شرکت‌ها می‌توانند محصولات جدید خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهند و مخاطبان نیز می‌توانند با حضور در این گردهمایی بزرگ از جدیدترین دستاوردهای صنعتی کشور بازدید کنند.

وی افزود در نمایشگاه تبریز امسال قرار است خودروهای سواری بسیار پررنگ‌تر از تجاری‌ها باشند. به طورکلی خودروهای حاضر در نمایشگاه به سه دسته کلی سواری، نیمه سنگین و کاربری‌سازی‌ها تقسیم‌بندی می‌شود و با توجه به اینکه رویکرد نمایشگاه بیشتر در حوزه خودروهای سواری است تلاش شده تا خودروسازان تجاری نسبت به سواری‌ها پررنگ‌تر نباشند. تلاش خواهیم کرد که بازدید نمایشگاه برای مخاطبان و بازدیدکنندگان به‌صورت رایگان و یا با نرخی بسیار اندک فراهم شود و علاوه بر این فضای کافی برای پارکینگ و همچنین رستوران نیز برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته خواهد شد.

آقای طومار گفت این موضوع که تلاش شده تا در نمایشگاه خودرو تبریز به‌جز موضوع بازدید، کارگاه‌ها و ورکشاپ های آموزشی و تخصصی نیز برگزار شود گفت: در حال رایزنی برای اخذ مجوزهای مربوطه هستیم تا بتوانیم یک نمایشگاه پربار و با رویکردی متفاوت برگزار کنیم. نمایشگاه خودرو تبریز امسال مهمانانی از کشورهای خارجی نیز خواهد است. در این نمایشگاه تلاش شده تا بستر را برگزاری به‌صورت بین‌المللی فراهم کنیم و در همین راستا هیئت بازدیدکننده‌ای از کشور چین و احتمالاً کشور ترکیه خواهیم داشت.

وی با اشاره به این موضوع که در برگزاری نمایشگاه خودرو تبریز قرار است فضایی مجزا برای تست درایو خودروهای سبک و سنگین در اخیر شرکت‌های خودروساز قرار داده شود. در این نمایشگاه قرار است شاهد یک رویداد جذاب باشیم و آن‌هم فروش و تحویل خودرو در محل نمایشگاه است. خودروهای پیکاپ که فروش آن‌ها الزامی به عرضه در سامانه ندارد می‌توانند در این نمایشگاه به‌صورت مستقیم به مشتریان عرضه شوند و تاکنون شرکت آمیکو نیز برای انجام این کار اعلام آمادگی کرده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودرو تبریز از 17 تا 21 مهرماه 1403 از ساعت 15 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های تبریز میزبان بازدیدکنندگان و مخاطبان صنعت خودرو خواهد بود.

source

توسط khodrocamp.ir