نقش کلیدی کامیون‌های کمپرسی و میکسر (X5000D) SHACMOTO در صنعت بتن

کمپرسی و میکسر (X5000D) SHACMOTO
کمپرسی و میکسر (X5000D) SHACMOTO

در دنیای ساخت و ساز و به ‌ویژه صنعت بتن، انتخاب وسایل نقلیه مناسب برای حمل و نقل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کامیون‌های کمپرسی و میکسر (X5000D) SHACMOTO با قابلیت‌های منحصر به فرد و طراحی پیشرفته، به یکی از انتخاب‌های اصلی پیمانکاران و فعالان این صنعت تبدیل شده‌اند. این کامیون‌ها نه تنها توانایی حمل بارهای سنگین را دارند، بلکه با فناوری‌های نوین و سیستم‌های ایمنی پیشرفته، بهره‌وری و کارایی را به حداکثر می‌رسانند.


آریزو 8


آریزو 8

این خودرو قابلیت نصب کاربری میکسر بتن با ظرفیت ۹ متر مکعب بر روی شاسی کمپرسی و همچنین قابلیت نصب کاربری کمپرسی از ظرفیت ۱۷ تا ۲۰ متر مکعب را داراست.

این کامیون با موتور کامینز توان تولید ۴۵۰ اسب بخار قدرت و بیش از ۲۱۰۰ نیوتن گشتاور را دارد. گیربکس دستی آن با ۱۲ دنده جلو و ۲ دنده عقب دارای سیستم خنک کننده می باشد.  همچنین گیربکس این کامیون مجهز به Intarder   پنج زمانه بوده که باعث استهلاک کمتر سیستم ترمز به ویژه برای تردد در مسیرهای
صعب العبور و کوهستانی می شود.

 از جمله قابلیت های این محصول شک موتو که آن را بدل به خودرویی مقاوم کرده ، شاسی دوبل آن بوده که باعث استحکام بالا و استهلاک پایین خودرو در جاده های سنگلاخی و راه های شوسه ای می شود. همچنین این خودرو در تیپ میکسر بتن دارای PTO از نوع فلایویل می باشد که برای چرخاندن دیگ میکسر راهکار بسیار مناسبی جهت مشتریان صنعت بتن است. در صورت استفاده از این PTO دیگر نیازی به خرید موتور دیزل دوم برای چرخاندن دیگ میکسر نمی باشد. که این موضوع منجر به کاهش وزن و صدای اضافی خودرو و حذف هزینه های تعمیر و نگهداری موتور دوم می شود.

به طور کلی، کامیون کمپرسی شک موتو دارای امکاناتی مانند سیستم برگردان اتاق برقی ، فرمان مالتی مدیا، سیستم کروز کنترل، سیستم تعلیق بادی صندلی راننده مجهز به گرمکن صندلی، هشدار انحراف از مسیر (LDW)، ترمز تپه، سیستم ترمز اضطراری پیشرفته (AEB)، دوربین ۳۶۰ درجه با قابلیت دید نقطه کور، بخاری درجا و امکانات قابل توجه دیگر است. این محصول با کارایی مطلوب و تنوع در ظرفیت، می تواند یکی از انتخاب های ایده ‌آل برای پیمانکاران معادن و فعالان صنعت بتن باشد.

source

توسط khodrocamp.ir