هوندا NT1100 مدل 2025 ؛ محصول جدید کمپانی ژاپنی در کلاس تورینگ

هوندا NT1100 مدل 2025
هوندا NT1100 مدل ۲۰۲۵

در سال ۲۰۲۵، طراحی هوندا NT1100 به‌روزرسانی و تکامل یافته است تا هم ظاهری تهاجمی تر و هم پارامترهای مقاوت هوایی کارآمدتری را ارائه دهد، در حالی که وضعیت نشستن به‌طور کامل با هدف استفاده بلندمدت و گردشگری تنظیم شده است.


آریزو 8


آریزو 8

تغییرات هوندا NT1100 با چراغ‌های جلو دوگانه که دارای نور روز جدید و منحصر به فرد با راهنمایی‌های جهت‌یاب به‌طور ظریف ادغام شده است، به‌پایان می‌رسد، تا علاوه بر حفظ امضای طراحی هوندا در چراغ های جلو، ظاهری بسیار خشن به موتورسیکلت بدهد.

هفت درصد افزایش گشتاور در هوندا NT1100 مدل ۲۰۲۵

همچنین عملکردها به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است، با توجه به تغییرات در موتور ۱۰۸۴ سی‌سی پاراللتوین. تنظیمات جدید از طریق بهبود در ورودی، احتراق و خروجی، باعث افزایش ۷ درصدی گشتاور در دورهای پایین و متوسط می‌شود، در حالی که حداکثر قدرت حفظ شده است. کارایی موتور باعث می‌شود که با یک باک سوخت ۲۰ لیتری، برد ۴۰۰ کیلومتری را فراهم کند.

موتور همچنان یک موتور ۱۰۸۴ سی‌سی ۸ سوپاپ Unicam پاراللتوین است، اما به‌روزرسانی‌های مشابهی که هوندا در مدل Africa Twin 2024 اضافه کرده بود، در این مدل هم نیز اعمال شده است. مجرای ورودی هوای ۳۳ میلی‌متری اکنون ۸ میلی‌متر بزرگ‌تر شده است و به ورود هوا کمک بیش‌تری می کنند. مدل ۲۰۲۵ حداکثر خروجی ۱۰۰ اسب بخار در ۷۵۰۰ دور در دقیقه را مانند NT1100 قبلی ارائه می‌دهد، اما حداکثر گشتاور اکنون ۱۱۲ نیوتن متر در ۵۵۰۰ دور در دقیقه است که نسبت به ۱۰۵ نیوتن متر در ۶۲۵۰ دور در دقیقه قبلی افزایش یافته است.

از بارزترین مشخصات ظاهری و فنی هوندا NT1100 مدل ۲۰۲۵ می توان به این موارد اشاره کرد:

  • بدنه بازطراحی شده، نمایی زیباتر و خشن تر را برای مدل ۲۰۲۵ ایجاد کرده است.
  • چراغ‌های روز جدید (DRL) با راهنمایی‌های جهت‌یاب یک امضای نوری منحصر به فرد در جلوی موتورسیکلت ایجاد کرده اند.
  • افزایش قابل توجه قدرت و گشتاور در بازه میانی برای بهبود عملکرد کلی رخ داده است.
  • سیستم Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa-EERA™) که به‌صورت اختیاری قابل تهیه است، کیفیت رانندگی را به سطح بالاتری خواهد برد.
  • DCT به‌روزشده، تعویض دنده نرم‌تری را در تمام سرعت‌ها ارائه خواهد کرد.
  • صندلی، ساک‌ها، شیشه‌ جلو و دیفیوزرهای باد به منظور افزایش راحتی و سهولت استفاده همگی به‌روزرسانی شده‌اند.

هوندا NT1100 مدل ۲۰۲۵، وفادار به کلاس تورینگ

دیفیوزرهای بالایی و پایینی جدید هوندا NT1100 به‌طور هم‌زمان برای حفاظت بهتر در برابر شرایط جوی و باد عمل می‌کنند؛ همچنین، گل‌گیر جلویی که طراحی مجدد و طولانی‌تری دارد، همین هدف را دنبال می‌کند. اکنون شیشه‌ جلو قابل تنظیم به‌طور راحت و با یک دست توسط راننده در حین سواری قابل کنترل است، در حالی که صندلی بزرگ‌تر و طراحی جدید راحتی بیش‌تری را در سفرهای طولانی فراهم می‌کند. ساک‌های استاندارد نیز دوباره طراحی شده‌اند و حجم بزرگ‌تری دارند تا هر یک از آن‌ها بتواند به‌راحتی یک کلاه ایمنی را در خود جای دهد.

عملکرد سیستم‌های کمک‌راننده الکترونیکی اکنون با افزودن یک واحد اندازه‌گیری اینرسی شش‌محوره (IMU) بهبود یافته است تا کنترل دقیق‌تری بر روی سیستم کنترل گشتاور انتخابی هوندا (سه سطح) و همچنین کنترل ویلی (سه سطح)، ABS در پیچ‌ها و کنترل بلند شدن عقب داشته باشد. IMU همچنین در هر حالت رانندگی که شامل سه حالت استاندارد «شهری»، «بارانی» و «تور» است، عمل می‌کند. تنظیمات فردی برای تمام پارامترها نیز در حالت «کاربر» وجود دارد.

تجربه تورینگ با گزینه تعلیق جدید Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa-EERA) نسبت به گذشته بیش‌تر بهبود یافته است. Showa-EERA پیشرفته در کنار تعلیق استاندارد Showa ارائه می‌شود و به بهینه‌سازی لحظه‌ای دمپینگ تحت تمامی شرایط رانندگی می‌پردازد و همچنین این امکان را فراهم می‌کند که ارتفاع سیستم تعلیق عقب را در حین رانندگی تنظیم کنید.

آخرین بهبود در راحتی، بهینه‌سازی انتقال دوکلاچه هوندا (DCT) با شش دنده است که دوباره توسعه یافته تا احساس در سرعت‌های پایین را بهبود بخشد و اکنون به IMU متصل است تا تعویض دنده را در پیچ‌ها در بهترین زمان ممکن انجام دهد.

تجهیزات دیگر هوندا NT1100 مدل ۲۰۲۵ شامل، یک صفحه‌نمایش لمسی TFT با اندازه ۶.۵ اینچ و رنگی، طرح‌های قابل تنظیم و اتصال به تلفن‌های هوشمند برای Apple CarPlay و Android Auto می شود؛ همچنین سیستم کروز کنترل، گرمایش دسته‌ها، اتصالات USB و ACC، راهنمایی‌های جهت‌یاب ، سیگنال‌های توقف اضطراری (ESS) و یک جک وسط همه به‌عنوان تجهیزات استاندارد بر روی این مدل عرضه خواهند شد.

هوندا NT1100 مدل ۲۰۲۵ با تعلیق الکترونیکی در سه گزینه رنگی جدید در دسترس خواهند بود:

  • خاکستری مات
  • مشکی گانمتال متالیک
  • آبی مرواریدی هاکس‌ آی

هوندا NT1100 که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد، ترکیبی بی نظیر از عملکرد، رفتار رانندگی دلپذیر و راحتی در سفرهای طولانی را ارائه می کند، همراه با مجموعه‌ای از جدیدترین فناوری‌ها و نگاهی مدرن به سبک کلاسیک و تورینگ. این ترکیب در اروپا به شدت محبوب بوده و در سال ۲۰۲۳، NT1100 مقام اول را در دسته تورینگ کسب کرده است.

source

توسط khodrocamp.ir