به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شهر تبریز در نیمه مهرماه جاری برای بیست و هشتمین بار میزبان نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودروی ایران است.

براساس اعلام شرکت نیکاتیس که مجری برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودروی ایران در تبریز است، این نمایشگاه از ۱۷ مهرماه کار خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند و تا ۲۰ مهرماه نیز پذیرای علاقمندان به صنعت خودرو خواهد بود.

شهر تبریز به دلیل موقعیت استراتژیک و نزدیکی با مرزهای خروجی غرب کشور و منطقه آزاد ارس، یکی از شهرهایی است که میزبان خودروسازان به خصوص در حوزه خودروهای کار و تجاری است. تبریز را می‌توان پس از تهران، مشهد و کرمان یکی از شهرهای اصلی در تولید خودرو و قطعات خودرو محسوب می‌شود.

به دلیل حضور گسترده خودروسازان و قطعه‌سازان در این شهر، نمایشگاه خودرو تبریز همواره در میان ۵ نمایشگاه برتر ایران قرار داشته و خودروسازان بسیاری را میزبانی کرده است.

تبریز همچنین به دلیل قرار گرفتن در میان جاده‌های ترانزیتی کشور، بیشترین علاقمندان خودروهای سنگین را در خود جای داده است که هر ساله در نمایشگاه خودرو تبریز حاضر می‌شوند.

بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودروی ایران که در مهرماه جاری برگزار می‌شود، میزبان طیف گسترده‌ای از خودروسازان در حوزه سواری و کار و تجاری است.

هر چند هنوز به صورت رسمی لیست حاضران در نمایشگاه اعلام نشده است اما انتظار می‌رود با توجه به موقعیت نمایشگاه و حضور عاملیت‌های مختلف خودروسازان داخلی و خارجی در این شهر، خودروسازان زیادی با تمام قوا در این نمایشگاه حاضر شوند.

نکته بعدی که بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودروی تبریز را نسبت به سال‌های ممنوعیت واردات خودرو متمایز می‌کند، احتمال حضور پررنگ شرکت‌های واردکننده خودرو در این نمایشگاه است.

واردکنندگان خودرو پس از آزادسازی واردات، همواره در نمایشگاه‌های خودرو حضور داشتند تا از این طریق به شناساندن برند خود به بازدیدکنندگان کمک کنند لذا انتظار می‌رود در بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودروی ایران در تبریز نیز شاهد تکرار این مسیر باشیم.

پوستر رسمی بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودروی ایران

نمایشگاه صنعت خودروی ایران

source

توسط khodrocamp.ir