هیوندای، با عمری کمتر از خودروسازان داخلی به تولید ۱۰۰ میلیون خودرو رسید 

هیوندای، از بزرگترین خودروسازان کره اخیرا تولید صدمین میلیون خودروی خود را جشن گرفت. این رویداد در شهر اولسان کره جنوبی با تولید و تحویل یک دستگاه هیوندای IONIQ 5 رخ داد.


آریزو 8


آریزو 8

شرکت هیوندای موتور امروز موفقیتی بزرگ را جشن گرفت و به رکورد تولید ۱۰۰ میلیون دستگاه خودرو در سطح جهانی دست یافت. این موفقیت نشان‌ از رشد پایدار این شرکت از زمان تأسیس آن بوده و بر اهمیت کارخانه اولسان کره جنوبی، که به عنوان مهد صنعت خودروسازی کره شناخته می‌شود، مهر تایید بزرگی زد.

هیوندای یکی از بزرگترین و موفق ترین خودروسازان آسیایی است که محصولات آن‌ در سراسر دنیا عرضه شده و فروش بالای دارند. این برند معتبر که نه تنها در صنعت خودرو بلکه در دیگر زمینه ها نیز فعالیت گسترده ای دارد فعالیت خود را از سال ۱۹۶۷ آغاز کرد. 

این خودروساز بزرگ کره‌ای فعالیتش را با مونتاژ محصولات مختلفی از برندهای بزرگ همچون فورد شروع کرد و رفته رفته خود صاحب مدل های مختلفی شد. حالا پس از گذشت کمتر از ۶۰ سال، هیوندای با عبور از مرز تولید ۱۰۰ میلیون دستگاه این دستاورد مهم را در مقر اصلی خود یعنی اولسان کره جنوبی جشن گرفت. 

هیوندای آیونیک 5 (Hyundai Ioniq 5)
هیوندای آیونیک ۵ (Hyundai Ioniq 5)

هیوندای IONIQ 5 محصولی بود که هیوندای با اتمام مونتاژ آن و تحویل به یکی از مشتریانش این جشن را برگزار کرد. خودرویی برقی که در سراسر دنیا عرضه شده و یکی از موفق‌ترین محصولات هیوندای در دسته خودروهای تمام برقی است. در این رویداد، نمایشگاهی با عنوان “۱۰۰ میلیون و ۱” نیز برگزار شد که تعهد هیوندای به ادامه پیشرفت و نوآوری را نشان می‌داد.

جاهون چانگ، رئیس و مدیر عامل شرکت هیوندای موتور در این مراسم ویژه گفت: رسیدن به تولید ۱۰۰ میلیون خودرو در جهان، نقطه عطف بزرگی است که به لطف مشتریان ما در سراسر جهان که از همان ابتدا هیوندای موتور را انتخاب کرده و از آن حمایت کرده اند، امکان پذیر شد. برعهده گرفتن چالش‌های جسورانه و دنبال کردن مداوم نوآوری، ما را قادر می‌سازد تا به رشد سریعی دست پیدا کرده و به ما قدرت می‌دهد تا «یک قدم جلوتر» به سمت ۱۰۰ میلیون دستگاه دیگر برویم. 

کارخانه اولسان که در سال ۱۹۶۸ شروع به کار کرد، اهمیت تاریخی قابل توجهی به عنوان زادگاه توسعه صنعت خودروسازی کره دارد. کارخانه اولسان مرکز ساخت محصولات برقی در کره بوده و اکنون هیوندای در حال ایجاد یک شرکت اختصاصی خودروی الکتریکی (EV) در این سایت است. صحبت های مدیر هیوندای نشان از اهمیت این شرکت بر توسعه خودروهای برقی داشته که قطعا برای سراسر دنیا مهم و ارزشمند خواهد بود. 

هیوندای در کنار کیا که حالا با یکدیگر بزرگترین اتحاد خودروسازی آسیا را یدک می کشند همانطور که اشاره کردیم خیلی زود روند پیشرفت را طی کرده و با برنامه‌ای اصولی و درست حالا به یکی از ارزشمندترین خودروسازان دنیا تبدیل شده‌اند. این در صورتی است که خودروسازان ملی خودمان با اینکه سابقه بیشتری در زمینه ساخت خودرو داشته و با عرضه محصولات بزرگی کار خود را آغاز کردند اما اکنون به جای پیشرفت نسبت به ابتدای تولد خود پسرفت داشته‌اند!

source

توسط khodrocamp.ir