جرمی کلارکسون از ابتدای فعالیتش به عنوان مجری تلویزیونی و خبرنگار خودرو، اظهارنظرهای جنجال برانگیزی داشته است. این اظهارنظرها حتی پس از پایان رسمی مجموعه گرندتور و بازنشستگی او از حوزه خودرو نیز ادامه دارند. جرمی کلارکسون در جدیدترین اظهارنظر خود، تمامی خودروهای جدید را چرند و مزخرف خوانده است.

بسیاری از ما، جرمی کلارکسون را به عنوان یکی از مجریان تخت‌گاز و گرندتور می‌شناسیم. با این حال او قبل از پیوستن ریچارد هموند و جیمز می، مجری برنامه تخت گاز بی بی سی بود. در واقع او از 35 سال پیش به بررسی ماشین‌ها مشغول بوده است. با این حال او به اتومبیل‌های مدرن امروزی علاقه‌ای ندارد. به گفته او، خودروهای جدید امروزی چرند و مزخرف هستند. کلارکسون بد بودن خودروهای جدید را دلیلی برای عدم علاقه‌اش به این اتومبیل‌ها عنوان کرده است.

اظهارات جرمی کلارکسون در جریان برنامه پرسش و پاسخ پیرامون قسمت آخر گرندتور مطرح شدند. این برنامه پرسش و پاسخ به همراه نمایش آخرین قسمت گرندتور، در مزرعه او یعنی دیدلی اسکوات به اجرا درآمد.

کلارکسون فکر می‌کند خودروهای قدیمی بهتر هستند، زیرا وزن کمتری دارند و سبک‌تر هستند. در بسیاری از موارد، حرف او صحیح است. به عنوان مثال بی ام و M5 جدید 2.4 تن وزن دارد و از پیکاپ‌هایی همچون شورولت تاهو یا فورد F-150 سنگین‌تر است.

گرندتور

آمازون قصد ندارد پس از بازنشستگی سه مجری معروف، مجموعه گرندتور را تعطیل کند. این مجموعه با مجریان جدید ادامه خواهد یافت اما جزئیات آن هنوز مشخص نیست. کلارکسون امیدوار است تا چهره‌های جوان به جای افراد مشهور جایگزین آن‌ها شوند. کلارکسون در ادامه جلسه پرسش و پاسخ گفت: «آن‌ها باید افراد جوانی را پیدا کنند که واقعا ماشین‌ها را می‌شناسند و سپس آن‌ها را به عنوان میزبان انتخاب کند. من امیدوارم که آمازون این کار را انجام دهدـ» کلارکسون در بخش دیگری از این مراسم پرسش و پاسخ، فاش کردن که آخرین استیگ تخت گاز ، فیل کین ‌رانندهٔ مسابقات اتومبیل‌رانی بریتانیایی بوده است.

source

توسط khodrocamp.ir