سامسونگ همکاری خود را با هیوندای و کیا آغاز کرد و از این پس افراد می‌توانند به راحتی با برنامه SmartThings سامسونگ نسبت به ردیابی خودروهای کیا و هیوندای در هر جایی اقدام کنند. با توجه به اطلاعاتی که از این فناوری منتشر شده است، محصولات آینده این دو شرکت با نمایشگرهای اطلاعات سرگرمی ساخته می‌شوند که امکان کنترل بخش‌های مختلف خودرو را با برنامه SmartThings فراهم می‌کنند.

یکی از بهترین مواردی که می‌‌توانید با این برنامه، در خودروهای کیا و هیوندای از آن بهره ببرید، قابلیت Find است. حتی اگر سیستم ردیابی و لوکیشن خودرو به درستی کار نکند، شما می‌توانید با گوشی سامسونگ گلکسی خود نسبت به ردیابی دستگاه اقدام کنید. این برنامه از اطلاعات بلوتوث میلیون‌ها دستگاه سامسونگ استفاده می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد تا به ردیابی و جستجوی اشیای گم‌شده و یا دزدیده شده اقدام کند.

علاوه بر آن، شما می‌توانید با این برنامه لوازم منزل را نیز کنترل کنید! Quick Panel گوشی سامسونگتان به شما امکان می‌دهد تا از عملکردهای خودرو از جمله AC آگاه شده و اطلاعاتی درباره وضعیت باتری خودروی برقی خود کسب کنید.

سامسونگ، کیا و هیوندای اکنون روی فناوری‌های جالبی کار می‌کنند و با بکارگیری دوربین‌، سنسور و… عملکرد خوبی را به ارمغان می‌آورند. کنترل آب و هوای درون کابین هم فضای دلنشین و تمیزتری را برای سرنشینان و حیوانات خانگی فرد فراهم می‌کند.

این ویژگی‌ها به تازگی معرفی شده‌اند و هیچ اطلاعات دیگری از آنها در دسترس قرار نگرفته است. در هر صورت امیدواریم در آینده اخبار بیشتری از این فناوری و امکان یافتن خودروهای کیا و هیوندای با برنامه SmartThings سامسونگ منتشر شود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

source

توسط khodrocamp.ir