به گزارش پرشین خودرو، ECODA، برنامهای از پخشهای زنده جهانی را برگزار خواهد کرد که در آن، شاون ژو مدیرعامل بین المللی ECODA، به تفسیر عمیق بینشهای نوآورانه و فعالیتهای همکاری مرتبط با این جذب، خواهد پرداخت و بهطور رسمی این سفر خلاقانه را آغاز خواهد کرد.
از زمان تأسیس برند، ECODA اساس فلسفه ی “همکاری با کاربران” را پیش گرفته است. شاون ژو معتقد است که “نوآوری واقعی از طریق پیوند فرهنگهای گوناگون و متنوع شکل میگیرد.” یک محصول عالی نه تنها از دیدگاه برند، بلکه از طریق خرد جمعی، ایدهها، اشتیاق و خلاقیت کاربران ساخته و متولد میشود. این یک سفر مشترک از همکاری است که در آن کاربران نقش کلیدی و حیاتی در شکلگیری و تکامل محصول ایفا می کنند.
از طریق پروژه ی همکاری ECODA E۷، اکودا از تمامی کاربران دعوت میکند تا هم به عنوان شرکتکننده و هم به عنوان بهرهبردار در این فرآیند همکاری داشته باشند. ۷۰۰ مشاور همکاری محصول که از سراسر جهان جذب شدهاند، ایدههای خلاقانه و دیدگاه های منحصر به فرد خود را در طراحی و توسعه ی آینده ECODA E۷ گنجانده و در شکلگیری چشمانداز جدید سفر، سهیم خواهند شد.
اکودا بهطور مداوم در تلاش است تا نیازهای واقعی کاربران را شناسایی کرده و نقشه راه آینده ی حمل و نقل را بازطراحی و پیوندهای عمیق تری بین برند و جامعه ی خود ایجاد کند.