اردلان حسینی، در خصوص عملکرد ۵ ماهه شرکت سایپایدک برای سال جاری اظهار داشت: در ارزیابی وزارت صمت از شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو،‌ شرکت سایپایدک برای اولین بار، موفق به کسب رتبه یک در ارائه خدمات پس از فروش به محصولات سایپا شد و در سال گذشته نیز برای اولین بار موفق به کسب رتبه یک در خدمات پس از فروش محصولات پارس خودرو شده بود.

مدیرعامل شرکت سایپایدک افزود: در راستای افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش و به منظور تسریع در فرآیند ترخیص خودرو در نمایندگی‌ها، از ابتدای سال جاری اقدام به تشکیل کمیته واکنش سریع در سطح مدیران ارشد سازمان برای خودروهای متوقف در نمایندگی‌ها با حضور متولیان مربوطه کردیم که با اقدامات انجام شده، تعداد خودروهای گارانتی مشمول پرداخت هزینه خواب خودرو، از ۱۳۴۶ دستگاه در اسفند ماه ۱۴۰۲، به ۸۷۸ دستگاه در مرداد ماه سال جاری رسید.

وی تصریح کرد: تعداد خودروهای گارانتی مشمول پرداخت هزینه خواب خودرو در مردادماه سال ۱۴۰۲، حدود ۱۹۰۳ خودرو بوده که بر این اساس، شاخص نسبت تعداد خودروهای گارانتی مشمول پرداخت هزینه خواب به تعداد پذیرش، در مردادماه سال جاری، نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۵۹ درصد بهبود یافته و تعداد خودروهای متوقف در پایان ماه، از ابتدای سال از ۸۱۸ خودرو به ۳۵۴ خودرو در پایان مردادماه کاهش یافته است که ۵۷ درصد بهبود نشان می‌دهد.

حسینی گفت: شرکت سایپایدک با برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات اصلاحی در پنج ماهه اول سال جاری، تعداد شکایات مشتریان از خدمات پس از فروش را نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۳۱ درصد بهبود داده به گونه‌ای که تعداد کل شکایات مشتریان از خدمات پس از فروش در ۵ ماهه اول سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۶۰۳ شکایت بوده و اکنون به ۳۱۹۵ مورد تقلیل یافته است.

وی اضافه کرد: بر اساس اهداف تعیین شده در خصوص تسریع در فرایند رسیدگی به شکایات مشتریان از خدمات پس از فروش، شاخص متوسط زمان رسیدگی به شکایات از ۱۹ روز به ۱۰ روز کاهش و با اقدامات صورت گرفته در این زمینه، متوسط زمان رسیدگی به شکایات مشتریان، از عملکرد ۲۴ روز در پایان سال ۱۴۰۱، به رکورد بی سابقه ۸ روز در انتهای مرداد ماه سال ۱۴۰۳ رسیده که نسبت به دوره مشابه سال قبل به میزان ۱۹درصد و نسبت به ابتدای سال گذشته ۶۶ درصد بهبود یافته است.

مدیرعامل سایپایدک در پایان خاطرنشان کرد: عارضه یابی‌های صورت گرفته در فرایند تأمین و توزیع قطعات یدکی مورد نیاز خدمات پس از فروش موجب شد، نرخ پاسخگویی به درخواست‌های قطعات خدماتی شبکه از ۶۰.۸ درصد در فروردین ماه به ۷۲.۲ درصد در مردادماه سال جاری افزایش داشته باشد.

شرکت سایپایدک ارائه دهنده خدمات پس از فروش و تأمین قطعات یدکی مورد نیاز خودروهای تولیدی گروه خودروسازی سایپا است که با ایجاد و به کارگیری شبکه گسترده خدمات پس از فروش شامل بیش از ۵۴۳ نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش و بیش از ۴۸۳ عاملیت‌های مجاز فروش قطعات یدکی، این مأموریت مهم را به انجام می رساند.

پرشین خودرو

source

توسط khodrocamp.ir