به گزارش پرشین خودرو، زمان تکمیل وجه ون باری اینرودز از سوی شرکت بهمن موتور اعلام شد.

با صدور این بخشنامه زمان تکمیل وجه ون باری اینرودز از سوی بهمن موتور که با مشارکت بانک قرض‌الحسنه ایران انجام می‌شود، تا ساعت 24 روز دوشنبه 16 مهرماه جاری اعلام شده است.

ون باری اینرودز در شهریورماه گذشته از سوی بهمن موتور با قیمت ۹۵۷ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان عرضه شده بود که در ادامه جزئیات آن را مشاهده می‌کنید.

بخشنامه فروش ون اینرودز

ون باری اینرودز

معرفی ون اینرودز

ون باری اینرودز بهمن موتور از کارگو ون‌های صفرکیلومتر بازار ایران است که با هدف پر کردن خلاء خودرویی با قابلیت فعالیت در شبکه حمل بار شهری و پخش مویرگی به بازار معرفی شد و در مدت زمان اندکی پس از معرفی و عرضه رسمی توانست به سهم مناسبی از بازار این بخش دست پیدا کند. اینرودز یک ون باری یا کارگو ون با قابلیت‌های متنوع است که به خوبی می‌تواند نیازهای مشاغل مختلف را تامین کند.

آنچه جای خالی ون باری اینرودز را بیش از پیش نمایان کرده بود نیاز شرکت‌ها به خودرویی با مصرف پایین، اندازه کوچک و قابلیت تردد آسان در خیابان‌های پرترافیک کلانشهرها در کنار قابلیت‌های رفاهی و ایمنی مناسب بود که عرضه ون باری اینرودز توانست این خلاء را جبران کند.

مشخصات فنی و امکانات ون اینرودز

ون باری اینرودز دارای موتور پرقدرت 1.5 لیتری با حداکثر قدرت موتور 105 اسب بخار و حداکثر گشتاور 140 (N.m) و گیربکس 5 سرعته دستی است. ون باری اینرودز یکی از بهترین ون‌های صفرکیلومتر در بازار ایران است که با استاندارد آلایندگی یورو ۵ تولید و عرضه می‌شود. اینرودز اولین ون در ایران است که موفق به رعایت استانداردهای ۸۵گانه شده و به جای تسمه تایم، زنجیر تایم دارد بنابراین توان طی مسیر تا ۴۰۰ هزارکیلومتر با حداقل استهلاک را خواهد داشت.

از امکانات رفاهی و ایمنی ون باری اینرودز می‌توان به فرمان برقی، سیستم نمایش لحظه‌ای فشار باد تایرها (TPMS)، 2 کیسه هوا، دوربین عقب، سیستم مولتی مدیا 9 اینچی و … اشاره کرد.

قابلیت‌های ون باری اینرودز

ون باری اینرودز در حالی در ایران تولید می‌شود که همواره خلاء محصولی مناسب در این بخش مشاهده شده است. ون باری اینرودز یکی از خودروهای بازار است که نه تنها از سوی شرکت‌های مختلف با استقبال مواجه شده بلکه خودروسازان دیگر نیز این خودرو را برای شبکه خدمات پس از فروش خود انتخاب کردند که نشان از ظرفیت بالای این خودرو دارد.

نکته مهم در خصوص ون باری اینرودز این است که امکان جانمایی کاربری‌های مختلف پس از خرید محصول از بهمن موتور وجود دارد و خریداران می‌توانند بسته به نیاز خود، فضای کارگو ون اینرودز را تغییر و متناسب با نیاز شغلی خود تغییر دهند.

استقبال از ون باری اینرودز اما به همین جا ختم نمی‌شود چراکه این خودرو توانسته است خلاء خودرویی مناسب برای سفرهای طبیعت‌گردی سبک و خودروهای کمپر را نیز رفع کند.

ون باری اینرودز به دلیل قیمت مناسب و شرایط فروش متنوع، در ماه‌های اخیر یکی از نخستین انتخاب‌های علاقمندان طبیعت‌گردی با کمپر بوده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت گروه بهمن یا عاملیت‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنید.

source

توسط khodrocamp.ir