اسمارت ۵ قیمت خورد؛ چینی ها دیگر ارزان نیستند

قیمت اسمارت ۵
قیمت اسمارت ۵

اسمارت ۵ را می بایست یک کراس اوور الکتریکی جدید از برند اسمارت دانست که به تازگی تعیین قیمت شده است.


آریزو 8


آریزو 8

فهرست مطالب

  • اسمارت ۵
  • بخش داخلی و امکانات
  • مشخصات فنی اسمارت ۵
  • قیمت اسمارت ۵

چینی ها که روزگاری به قیمت های پایین در کنار فهرست امکانات گسترده معروف بودند، تغییر رویکرد داده‌اند و اکنون در کنار فهرست امکانات گسترده، دیگر قیمت های پایینی برای محصولات‌شان ندارند. به تازگی، ثبت سفارش اسمارت ۵ آغاز شده و این خودرو تعیین قیمت شده است.

اسمارت ۵

اسمارت ۵ یک کراس اوور تمام الکتریکی پنج‌نفره است که از نظر سبک طراحی زبان جدیدی را نسبت به دیگر محصولات اسمارت ارائه می دهد. این تغییر سبک به خصوص در بخش دماغه خودرو و چراغ های آن به چشم می آید. در نمای کناری، رینگ ها طرح آیرودینامیک دارند و دستگیره ها نیز به صورت مخفی‌شونده طراحی شده اند. چراغ های عقب هم شکل و شمایلی دقیقاً مشابه با چراغ های جلو دارند و دو قطعه پلاستیکی نقره ای رنگ در سپر جلو و عقب، هماهنگی طراحی این خودرو را تکمیل می کنند.

ضمن این‌که در برخی نسخه ها مشتریان می توانند تجهیزات آفرودی را نیز برای خودروی خود سفارش دهند؛ تجهیزاتی همچون رینگ و لاستیک های متفاوت، یدک‌کش عقب برای حمل موتور و دوچرخه، چادر سقفی، سایبان، باربند، باکس ستون C، نردبان و…

اسمارت ۵ دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۷۰۵، ۱۹۲۰ و ۱۷۰۵ میلی متر است و فاصله محوری آن ۲۹۰۰ میلی متر اعلام شده است.

بخش داخلی و امکانات

نمای داخلی اسمارت ۵ هم طرح بسیار مدرنی دارد. کلاستر خودرو به صورت مجزا در پشت فرمان سه‌شاخه و اسپرت اسمارت تعبیه شده است و مانیتور مرکزی و شاگرد هم به صورت یکپارچه هستند. تمام این نمایشگرها به همراه دریچه های تهویه در یک کپسول قرار گرفته اند که سبب ایجاد حس و حال اسپرتی شده است. برای بخش کابین، مشتریان می توانند شش رنگ متفاوت را نیز سفارش گذاری کنند. سیستم هدآپ دیسپلی، سیستم کنترل پایداری و کشش، فرمان‌بر صوتی با نام Leo و انیمیشن شیر، ۲۰ عدد اسپیکر، سیستم ها و رادارهای کمک رانندگی سطح ۳، صندلی های برقی جلو به همراه گرم‌کن و سردکن و… از جمله امکانات ایمنی و رفاهی اسمارت ۵ به شمار می آیند.

مشخصات فنی اسمارت ۵

اسمارت ۵
اسمارت ۵

اسمارت ۵ برمبنای پلت فرم SEA جیلی توسعه یافته است. برای اسمارت ۵ دو نوع پیشرانه تک و دو موتور قابل سفارش است. نوع تک موتور این خودرو دارای دو خروجی ۳۳۵ و ۳۵۸ اسب بخار است و نمونه دو موتور دارای خروجی ۱۶۵ کیلووات (۲۲۱ اسب بخار) برای موتور اول و ۲۶۷ کیلووات (۳۵۸ اسب بخار) برای موتور دوم است. خروجی ترکیبی این مدل هم برابر با ۵۷۹ اسب بخار ذکر شده است. همچنین برای باتری ها نیز دو پک ارائه می شود؛ یکی ۷۶ کیلووات ساعت و دیگری ۱۰۰ کیلووات ساعت. برد حرکتی این خودرو نیز اعداد ۵۷۰، ۶۶۰، ۶۷۰، ۷۲۰ و ۷۴۰ کیلومتر اعلام شده است. با استفاده از شارژ سریع هم می توان در مدت زمان ۱۵ دقیقه باتری های این خودرو را برای پیمایشی در حدود ۵۰۰ کیلومتر شارژ کرد.

قیمت اسمارت ۵

هم اکنون سفارش گذاری اسمارت ۵ در نمایندگی های این برند در چین آغاز شده و قیمت پایه این خودرو برابر با ۳۵ هزار دلار معادل ۲۴۵ هزار یوان تعیین شده است.

اسمارت ۵ چه مشخصاتی دارد؟

اسمارت ۵ برمبنای پلت فرم SEA جیلی توسعه یافته است. برای اسمارت ۵ دو نوع پیشرانه تک و دو موتور قابل سفارش است. نوع تک موتور این خودرو دارای دو خروجی ۳۳۵ و ۳۵۸ اسب بخار است و نمونه دو موتور دارای خروجی ۱۶۵ کیلووات (۲۲۱ اسب بخار) برای موتور اول و ۲۶۷ کیلووات (۳۵۸ اسب بخار) برای موتور دوم است. خروجی ترکیبی این مدل هم برابر با ۵۷۹ اسب بخار ذکر شده است.

اسمارت ۵ چه قیمتی دارد؟

هم اکنون سفارش گذاری اسمارت ۵ در نمایندگی های این برند در چین آغاز شده و قیمت پایه این خودرو برابر با ۳۵ هزار دلار معادل ۲۴۵ هزار یوان تعیین شده است.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال
تلگرام
و
اینستاگرام
اسب بخار دنبال کنید.

source

توسط khodrocamp.ir