خیال مشهدی ها برای خرید تیگارد X35 راحت شد

نمایندگی تیگارد موتور مشهد
نمایندگی تیگارد موتور مشهد

تیگارد موتور در خلال برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد، نمایندگی جدید خود را در این شهر افتتاح کرد.


آریزو 8


آریزو 8

همواره یکی از دغدغه های مشتریان در خصوص خودرو های چینی کمبود نمایندگی و عاملیت فروش و خدمات پس از فروش برای این خودرو هاست. در همین راستا شرکت تیگارد موتور که این روز ها با محصول موفق تیگارد X35 در بازار حضوری فعال دارد و به زودی پیکاپ L7 را هم روانه بازار خواهد کرد، نمایندگی جدید خود را در مشهد افتتاح نمود. نمایندگی ۱۲۰۲ تیگارد موتور عاکف.

افتتاح نمایندگی تیگارد موتور در مشهد

با افتتاح نمایندگی ۱۲۰۲ تیگارد موتورِ عاکف در شهر مشهد، تعداد نمایندگی های این برند در این شهر به عدد ۲ و در کل کشور به عدد ۱۸ رسید.

در این مراسم که با حضور مدیران ارشد و مسئولان تیگارد موتور و همچنین مدیران مجموعه عاکف و جمعی از اصحاب رسانه به انجام رسید، نمایندگی ۱۲۰۲ تیگارد واقع در کنار گذر بزرگراه پیامبر اعظم، جنب خیابان آزادی ۱۱۳، افتتاح شد. لازم به ذکر است که با افتتاح این نمایندگی، از این پس مردم شهر مشهد برای خودروهای تیگارد صاحب ۲ نمایندگی در دو نقطه متفاوت شهر هستند که همین امر به خوبی می تواند دلیلی بر حسن توجه شرکت تیگارد به نیازهای مشتریانش در سراسر کشور و در واقع تمام شهرها باشد.

مشتریان در عاملیت ۱۲۰۲ می توانند تمام خدمات اعم از شرایط فروش، گارانتی محصولات، سرویس های دوره ای و… را دریافت نمایند.

تیگارد X35

تیگارد X35 از سال ۱۴۰۱ تا اول سال ۱۴۰۳، تعداد ۱۲۰۰ دستگاه تولید داشته و در شش ماهه نخست ۱۴۰۳، با رشدی چشم‌گیر، تعداد ۱۵۰۰ دستگاه تولید داشته است و دارد. این خودرو با توجه به شرایط فروش منعطف و اقساطی، همواره از تقاضای خوبی در بازار برخوردار است. این کراس اوور کوچک مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ است. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۱۴۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلوی آن منتقل می شود. جعبه دنده مذکور از نسل های جدید CVT صنعت خودروست و ۶ دنده مصنوعی را دارد تا راندن تیگارد X35 حس بهتری داشته باشد.

تیگارد ایکس ۳۵ در جایگاه یک کراس اوور اقتصادی و چینی به امکاناتی مانند سقف پانورامای برقی باز شوند، دو کیسه هوا، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری، تهویه الکتریکی دستی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، سنسور باد تایرها، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روز، تریم داخلی چرم و پارچه، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و… مجهز است.

تاریخچه گروه بازرگانی عاکف

در سال ۱۳۴۰، شادروان حسینعلی عاکف فعالیت‌های خود را در حوزه حمل و نقل خودروهای کرایه‌ای آغاز نمودند. ایشان در پی موفقیت‌های اولیه، اقدام به افتتاح فروشگاهی برای عرضه لوازم یدکی و تعمیرگاه خودرو کردند که این گامِ مهم، آغاز مسیری بود به سوی توسعه و گسترش فعالیت‌های تجاری در زمینه‌های مختلف خودرویی.

سپس در سال ۱۳۴۵، اخذ نمایندگی T600 مزدا سه چرخ از کمپانی ایران کالا توسط ایشان انجام شد.

با تأسیس شرکت ایران وانت (مزدا) توسط آقای سرباز، شادروان عاکف اولین نمایندگی مزدا در مشهد را از این شرکت دریافت نمودند. فعالیت‌های فروش خودروهای مزدا ۱۰۰۰ و مزدا ۱۶۰۰ از جمله دستاوردهای این دوره بوده است.

همچنین، همزمان با ارائه خدمات فروش و خدمات پس از فروش، فعالیت در حوزه واردات قطعات و لوازم یدکی نیز آغاز شد که در پی آن شاهد تأسیس شرکت تولید قطعات خودرو با نام توس قطعه در سال ۱۳۷۲ در شهرک صنعتی توس مشهد توسط آقای عاکف هستیم که سال‌های طولانی به تولید پمپ بنزین برقی، کویل و سایر قطعات برقی پرداخت و گامی مؤثر در جهت توسعه تولیدات داخلی در حوزه قطعات خودرویی توسط گروه بازرگانی عاکف به شمار می آید.

در سال ۱۳۷۲، نمایندگی شرکت اوپل از شرکت ملوبا دریافت شد و در سال ۱۳۷۶ نیز نمایندگی ایران خودرو به مجموعه نمایندگی‌های این گروه پیوست.

در سال ۱۳۸۵، شرکت توس‌ قطعه‌ به عنوان اولین واردکننده و توزیع‌کننده لوازم یدکی در خیابان چراغ برق واقع در پایتخت آغاز به کار کرد. در همان سال، شرکت خودرو پیمان آسیا (کد۲۰۱۳) در مشهد به عنوان اولین مرکز در زمینه اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده در این شهر فعالیت خود را آغاز نمود. شایان ذکر است که این شرکت تنها دارنده دستگاه شریدر (خردکننده خودرو) در کشور است.

در تیرماه سال ۱۳۹۳، با مشارکت شهرداری مشهد، مرکز معاینه فنی آزادی با دو خط در محل پیامبر اعظم ۵۹ افتتاح شد و به منظور بهبود خدمات‌رسانی به همشهریان و گسترش خطوط معاینه فنی، در سال ۱۴۰۰ به محل جدیدی در سجادیه ۷۳ منتقل شد.

این مرکز با مساحت ۳۲۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۰۰۰ متر مربع، اکنون دارای چهار خط معاینه فنی بوده و موفق به دریافت رتبه یک ۵ ستاره گردیده است.

لازم به ذکر است که نمایندگی ۳۰۱۵ به عنوان اولین نمایندگی ایران خودرو با مجوز رسمی حک شاسی هم اکنون مشغول به فعالیت است. در پایان نیز شایان توجه است که در آینده ای نزدیک، پروژه شهرک خودرویی که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است بهره برداری خواهد شد.

مجموعه عاکف هم اکنون نمایندگی شرکت‌های خودروسازی و واردکنندگان معتبری از جمله تیگارد موتور، بهمن موتور، ایران خودرو، ستاره ایران، معین خودرو، آمیتیس خودرو و پارس ساتر را دریافت کرده و در حال خدمت‌رسانی به مشتریان و زائران شهر مشهد مقدس است.

۴ امتیاز از ۳ رای

source

توسط khodrocamp.ir