شرکت تیونینگ کارلکس دیزاین، پیش‌نمایش مرسدس‌بنز G کلاس خود را با نام G-Vintage در ماه ژوئیه رونمایی کرد. این خودرو با ظاهر رترو طراحی شده که اکنون چند نمونه اولیه آن ساخته شده است.

مشخصات ظاهری G-Vintage کارلکس

ترکیب رنگ دو رنگ این جی‌کلاس وینتیج، به سرعت ذهن‌ها را به سمت گذشته می‌برد. نیمه پایینی بدنه این جی کلاس، نارنجی پررنگ است و این خودرو جزئیات کرومی زیادی دارد. نیمه بالایی بدنه این خودرو نیز نقره‌ای است.

معرفی G کلاس Vintage کارلکس

یک نوار نقره‌ای نیز دور بدنه آن کشیده شده است. روکش چرخ یدکی نارنجی است و یک حلقه کرومی دارد. سپرهای جلویی و عقب این خودرو از جنس فیبرکربن بوده که نمای ظاهری آن‌ها کروم براق است. رینگ‌های 20 اینچی کرومی برای آن درنظر گرفته شده که ترکیبی از نارنجی و کروم هستند.

مشخصات کابین G-Vintage کارلکس

فضای کابین این خودرو به اندازه نمای خارجی آن خاص و منحصر به فرد است. کارلکس دیزاین، صندلی‌ها، پنل درها، داشبورد و فرمان را با روکش چرم سفید پوشانده است. چندین تزئین و عنصر نارنجی نیز در کابین اضافه شده است.

معرفی G کلاس Vintage کارلکس

کارلکس یک نمونه دیگری نیز عرضه کرده که ترکیب رنگ متفاوتی دارد. این نمونه به رنگ سبز و نقره‌ای است. علاوه بر آن نوار تزئینی قرمز نیز اضافه شده است. سپرهای این نمونه نیز همانند نمونه قبلی و با ظاهر کرومی است. اما رنگ فضای کابین متفاوت است و به رنگ شکلاتی و تزئینات نارنجی درآمده است.

معرفی G کلاس Vintage کارلکس

کارلکس دیزاین حتی نمونه سومی را نیز ارائه می‌دهد. این نمونه بدنه کاملا نقره‌ای دارد و با نوارهای سبزرنگ تزئین شده است. داخل کابین این خودرو چرم سبزآبی روشن دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط khodrocamp.ir