رونمایی کی ام سی CR6 در مشهد

شرکت لیوان که از خاکستر لیفان برخاسته و زیرمجموعه تازه تاسیس گروه جیلی است، از اواسط سال 2023 به روسیه وارد شده و موفق شده بیش از هزار دستگاه از هاچ‌بک کراس X3 پرو را در این کشور به فروش برساند. 

این شرکت، اندکی بعد عرضه X6 PRO را آغاز کرد و در سال 2023 نیز نوبت به یک سدان به نام Livan S6 PRO رسید و آنرا به بازار روسیه فرستاد. حالا همین خودرو توسط کرمان موتور، برای بازار ایران نیز درنظر گرفته شده و قرار است نسخه مونتاژی آن را با نام جدید KMC CR6 در کشورمان ببینیم. اولین رونمایی کی‌ام‌سی CR6 در نمایشگاه خودرو مشهد 1403 انجام شد:

همچون سایر محصولات از برند نوپای لیوان، S6 پرو نیز یک مدل جدید و مستقل نیست، بلکه نسخه تغییریافته از جیلی امگرند L است، خودرویی که پس از عرضه در سال 2016، تاکنون چندین بروزرسانی را تجربه کرده. نکته مهم این‌که لیوان S6 پرو، نامی است که فعلا فقط برای بازارهای صادراتی استفاده شده و در خود بازار چین، این خودرو تحت برند جیلی و با همان نام امگرند L تحویل خریداران می‌شود.

طراحی کی ام سی CR6

لیوان کی‌ام‌سی CR6 در طراحی جلو و عقب با اجزای کروم جلوپنجره، اجزای عمودی چراغ‌های دیلایت و تغییر در جزئیات چراغ‌های عقب، از همتای خود با نشان جیلی متمایز شده است، درحالی‌که نمای جانبی تغییری نداشته و همچنان می­‌توان هویت جیلی امگرند L را تشخیص داد.

لیوان S6 پرو

طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهای این سدان چینی به ترتیب 4.73، 1.818، 1.48 و و 2.7 متر اعلام شده است. کف این خودرو از سطح زمین، 150 میلیمتر فاصله دارد.

مشخصات فنی کی ام سی CR6

کی‌ام‌سی CR6 با پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ به روسیه می‌­آید. این پیشرانه در دو نسخه با 147 یا 174 اسب‌­بخار قدرت، شتاب صفر تا صد 8.8 و 8.4 ثانیه را فراهم خواهد کرد. خروجی این پیشرانه سازگار با بنزین اکتان 92، از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به محور جلو منتقل می­‌شود. حداکثر سرعت هر دو نسخه هم 190 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

سیستم تعلیق کی‌ام‌سی CR6 در جلو با اتصالات مک‌­فرسون و در عقب به صورت نیمه-مستقل طراحی شده است.

تریم و امکانات کی ام سی CR6

کی‌ام‌سی CR6 در بازارهای صادراتی، در سه تریم لاکچری، پرمیوم و فلگشیپ عرضه خواهد شد. تریم پایه به چراغ‌های LED، رینگ‌های 17 اینچی، سانروف، روکش چرم صندلی‌ها با گرمکن برای ردیف جلو، دو نمایشگر 12.3 اینچی، حسگر و دوربین دنده عقب، کی لس و استارت دکمه‌ای، کیسه هوای جلو و جانبی، کروز کنترل و پایش نقطه کور مجهز شده است.

لیوان S6 پرو

در تریم‌های پرمیوم و فلگشیپ، موارد بیشتری شامل تنظیم برقی صندلی راننده، صفحه نمایش 4.2 اینچ برای سرنشین جلو، ایربگ پرده‌­ای و دوربین 360 هم وجود دارد.


شرایط فروش کی ام سی

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت کرمان موتور و همچنین برای آگاهی از جدیدترین شرایط فروش کرمان موتور، شامل پیش فروش کی‌ام‌سی CR6، فروش نقدی کی‌ام‌سی سی‌آر6 در ایران و نحوه ثبت نام خودرو CR6 کرمان موتور، مقاله شرایط فروش کی ام سی را مطالعه کنید.

source

توسط khodrocamp.ir