نمایش خودروهای MG و FMC در اتواکسپو مشهد 1403 + ویدیو

نمایش خودروهای MG و FMC در اتواکسپو مشهد 1403
نمایش خودروهای MG و FMC در اتواکسپو مشهد ۱۴۰۳

فردا موتورز با سبد کامل خودروهای تولیدی و وارداتی به آخرین رویداد تابستانی صنعت خودروسازی کشور پا گذاشته و امکان بازدید از خودروهای MG و FMC را در اتواکسپو مشهد ۱۴۰۳ برای علاقه‌مندان به این برندها فراهم کرده است.


آریزو 8


آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، فردا موتورز به رغم این‌که یکی از خودروسازان جوان کشور به شمار می آید، طی سال هایی که از آغاز فعالیت رسمی‌اش می گذرد توانسته است سبد متنوعی از محصولات در کلاس های مختلف را به بازار عرضه کند.


های بانک


های بانک

گزارش ویدیویی خودروهای فردا موتورز

این خودروساز که در پیشینه خود همکاری با برندهای مطرحی را ثبت کرده است، پس از تحریم ها و با توجه به نیاز بازار خودرو به عرضه و تزریق محصولات جدید به سرعت با فراهم کردن زیرساخت های تولید، تلاش کرد به اندازه توان خود، سهمی در آرام کردن بازار خودرو داشته باشد. نتیجه این تلاش منجر به در اختیار داشتن سبدی پر و متنوع از و محصولات مونتاژی در کلاس های مختلف شده است.

در کنار تولید، فردا موتورز با از سرگیری مجدد واردات، در این زمینه نیز فعالیت های خود را آغاز کرد و حالا عرضه محصولات MG در ایران را به عهده گرفته است. با توجه به این سبد محصولات فردا موتورز امکان بازدید محصولات تولیدکننده داخل با نشان FMC و وارداتی با نشان MG را برای بازدیدکنندگان از بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد فراهم کرده است.

 فردا موتورز در بیست و چهارمین اتواکسپو مشهد ۱۴۰۳ از محصولات FMC، سوبا M4 بنزینی و هیبرید، FMC T،
FMC SX5 و FMC 511 را به معرض دید عموم درآورده است. همچنین فردا ۵۱۱ که از سوی سازمان تاکسی‌رانی به عنوان محصول منتخب برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی معرفی شده، با ظاهری جدید در این رویداد حاضر شده است.

فردا موتورز در کنار محصولات FMC  5 خودرو از نشان MG را نیز با خود به مشهد آورده است؛ جی GT، ام جی ۵، ام جی ۴EV، ام جی ۸ و سایبراستار GT از جمله خودروهای وارداتی فرداموتورز با نشان MG هستند که علاقه‌مندان می توانند با حضور در غرفه این شرکت واقع در سال فردوسی با آن‌ها آشنا شوند. بازدیدکنندگان در صورت تمایل به اطلاع از شرایط فروش متنوع محصولات FMC و MG می‌توانند با کارشناسان فروش این شرکت ارتباط مستقیم برقرار کنند.

گروه خودروسازی فردا همچنین در کنار به نمایش درآوردن محصولات متنوع در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، برنامه‌های تفریحی مانند مسابقه آنلاین برای بازدیدکنندگان خود نیز برگزار می کند.

بیست و چهارمین نمایشگاه خودروی مشهد در روزهای ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه برگزار می شود. ساعات بازدید نیز ۱۴ تا ۲۲ در نظر گرفته شده است.

۵ امتیاز از ۱ رای

source

توسط khodrocamp.ir