بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد با حضور استاندار خراسان رضوی افتتاح شد.

بزرگ‌ترین نمایشگاه خودرو ایران که در فضایی به وسعت ۴۰ هزار متر مربع در حال برگزاری است، به بیست و چهارمین دوره برگزاری رسیده و میزبان بیشترین تعداد شرکت‌های خودروسازی و واردکننده خودرو در سال‌های اخیر است.

نمایشگاه خودرو مشهد را باید یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خودرو کشور دانست که تا امروز به صورت منظم در استان خراسان رضوی برگزار شده است.

این رویداد که به لحاظ اهمیت یکی از مهمترین و محبوب ترین نمایشگاه های خودرو کشور در سال است و در دوره‌های برگزار شده میزبان بیشترین تعداد خودروسازان، مونتاژکاران و واردکنندگان خودرو بوده است به ایستگاه بیست و چهارم رسیده است.

در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد که از امروز 28 شهریور آغاز و تا ۳۱ شهریورماه جاری در شهر مشهد به عنوان مرکز استان خراسان رضوی و یکی از قطب‌های اصلی صنعت خودرو و قطعه سازی کشور در حال برگزاری است، بیش از ۳۰ شرکت خودروسازی، مونتاژکار و واردکننده خودرو حضور دارند.

در این نمایشگاه به جز شرکت‌های خودروسازی و مونتاژکننده خودرو شاهد حضور هفت شرکت واردکننده خودرو نیز هستیم که در سال‌های اخیر به دلیل ممنوعیت واردات خودرو، بی‌سابقه بوده است.

با وجود تعدد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه خودرو مشهد، انتظار می‌رود تا رکورد بازدید بیش از ۱۰۰ هزار نفر در چهار روز برگزاری این نمایشگاه، شکسته شود.

تست خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد

نمایشگاه خودرو مشهد یکی از اولین نمایشگاه‌ها در کشور است که شرایط تست خودرو برای علاقمندان و بازدیدکنندگان را فراهم کرد و در بیست و چهارمین دوره نیز این مسیر دنبال می‌شود و برخی شرکت‌ها برای بازدیدکنندگان شرایط آزمایش خودروهای جدید را فراهم کرده اند.

 

زمان و محل برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲ شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد پذیرای علاقه مندان است.

source

توسط khodrocamp.ir