به گزارش پرشین خودرو، متقاضیان ون اینرودز می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۱۹ شهریور تا ساعت ۲۴:۰۰ روز ۳۱ شهریور به صورت آنلاین و از طریق پایگاه اینترنتی bahman.iranecar.com بر اساس شرایط این طرح فروش نسبت به خرید محصول اقدام کنند.

پس از انجام اعتبارسنجی اولیه و تایید نهایی بانک قرض الحسنه مهر ایران و ارسال آن به شرکت بهمن موتور، برای افراد دارای شرایط فراخوان ارسال می‌شود تا فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه تکمیل شود و خودرو طی ۳۰ روز کاری پس از انجام فرآیندهای اعلام شده با مدل ۱۴۰۳ تحویل مشتریان می‌شود.

جدول فروش اقساطی ون اینرودز

ون باری اینرودز در این نوبت فروش، ۹۵۷ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان فروخته می‌شود که مبلغ پیش پرداخت آن ۷۰۰ میلیون تومان اعلام شده و ۲۵۷ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان آن از طریق تسهیلات قرض الحسنه خواهد بود. همچنین بازپرداخت این تسهیلات از طریق ۳۶ قسط انجام می‌شود.

ون باری اینرودز با موتور ۱۵۰۰سی.سی و قابلیت حمل ۷۲۵ کیلوگرم بار با گیربکس پنج دنده دستی به بازار عرضه می شود.

اینرودز دارای فرمان برقی (EPS)، سیستم تهویه مطبوع، کیسه هوا ایمنی راننده و سرنشین، سیستم مولتی مدیا ۹ اینچی، دوربین ثبت وقایع رانندگی و دید عقب، فناوری‌های کنترل کششی، ترمز کمکی، کنترل پایداری الکتریکی و کنترل حرکت خودرو در سربالایی است که توسط شرکت بهمن موتور روانه بازار می‌شود.

برای دریافت بخشنامه فروش اقساطی ون اینرودز اینجا کلیک کنید.

source

توسط khodrocamp.ir