پاسات پرو بلند تر از قبل

 شرکت خودروسازی فولکس‌واگن به همراه شریک تجاری چینی خود، سایک، قصد دارد یک سدان کلاسیک جدید را روانه بازار کند. این خودرو، پاسات پرو نام دارد و قرار است در کنار ماگاتان، سدان دیگری که محصول همکاری مشترک فولکس‌ واگن با فاو است، به فروش برسد.

 

مشخصات فنی پاسات پرو

پاسات پرو جدید ساخته سایک فولکس واگن به دو پیشرانه توربوشارژ خطی مجهز خواهد شد. قلب تپنده‌ی  این نسخه، یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر است که ۲۱۷ اسب بخار قدرت و گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متری تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. برای آن دسته از رانندگانی که به دنبال مصرف سوخت بهینه‌تر هستند، یک موتور ۱.۵ لیتری با ۱۵۸ اسب بخار نیز در نظر گرفته شده است.

 

AutomobileFa VW Passat 3 14030613

 

مشخصات ظاهری پاسات پرو

پاسات پرو، بر اساس پلتفرم MQB مدل استیشن واگن اروپایی، ابعادی بزرگ‌تر دارد. با طول تقریبی ۵۰۱۱ میلی‌متر، عرض ۱۸۴۹ میلی‌متر و ارتفاع ۱۴۸۹ میلی‌متر، این سدان حدود ۸۹ میلی‌متر طولانی‌تر و ۳۱ میلی‌متر فاصله محوری بیشتری نسبت به مدل پایه دارد. فاصله محوری ۲۸۷۰ میلی‌متری آن با ماگاتان یکسان است، اما به طور کلی پاسات پرو اندکی کشیده‌تر است. قابل توجه است که فولکس واگن، سدان بزرگی دیگر را نیز با نمایشگر مسافر نسل جدید در بازار چین عرضه کرده که اوایل امسال رونمایی شد.

با ورود به کابین فولکس واگن، اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند، نمایشگر بزرگ ۱۱.۶ اینچی است که تنها برای سرنشین جلو تعبیه شده است. این نمایشگر از نظر اندازه بین سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۵ اینچی و کلاستر دیجیتال ۱۰.۳ اینچی قرار می‌گیرد. پاسات پرو جدیدترین نمونه از خودروهایی است که به طور چشمگیری از دکمه‌های فیزیکی بی‌نیاز شده‌اند. در عوض، راننده باید به طور کامل به صفحه نمایش بزرگی که از مرکز داشبورد بیرون زده تکیه کند.

 

AutomobileFa VW Passat 2 14030613

source

توسط khodrocamp.ir