در سال‌های دور، نسخه قدرتمند از روور 45 با نام ام جی ZS به فروش می‌رسید. اما از سال 2017 تاکنون، این نام به یک کراس‌اور جمع و جور تعلق دارد که به عنوان عضوی از زیرمجموعه گروه سایک تولید می‌شود.

ام جی ZS جزو معدود خودروهای چینی موفق در بازارهای صادراتی به شمار می‌آید. این خودرو در مکزیک، هند، استرالیا، کشورهای خاورمیانه، جنوب شرقی آسیا و حتی اروپا با استقبال مشتریان روبرو شده به نحوی که فقط در سال 2023، بیش از 250 هزار دستگاه ام جی ZS در سراسر جهان به فروش رسیده است. بنابراین رونمایی از نسل دوم ام جی ZS در اروپا، چندان تعجب‌آور نیست.

طراحی ام جی ZS هیبرید 2025

طول بدنه نسل دوم ام جی ZS در حد 4.3 متر باقیمانده است. ام جی ZS در نمای جلو به نسل دوم ام جی 3 شباهت دارد. مواردی شامل جلوپنجره عریض، هواکش‌های عمودی در دو طرف سپر، فرم زاویه‌دار چراغ‌های جلو، دو خروجی اگزوز، چراغ‌های مجزای عقب و باله سقفی قابل تشخیص است.

2025 ام جی ZS هیبرید

در نمای جانبی هم تغییر خاصی نسبت به نسل فعلی مشاهده نمی‌شود. چراکه نسل دوم ام جی ZS در واقع یک فیس‌لیفت اساسی از نسل فعلی است، خودرویی که از سال 2017 تاکنون تولید می‌شود. بدنه ام جی ZS بر رینگ‌های 17 یا 18 اینچی استوار می‌شود.

کابین و امکانات ام جی ZS هیبرید 2025

در فضای کابین ام جی ZS با صفحه نشان‌دهنده 7 اینچ، نمایشگر لمسی 12.3 اینچ و تعدادی دکمه روبرو هستیم که در مجموع، طرحی ساده ولی قابل قبول را نمایش می‌دهد. این خودرو به صورت استاندارد به شش کیسه هوا، تهویه مطبوع، دوربین عقب و کروز کنترل تطبیق‌پذیر MG Pilot مجهز شده است.

2025 ام جی ZS هیبرید

مشخصات فنی ام جی ZS هیبرید 2025

همچون نسل جدید ام جی 3 که شش ماه پیش رونمایی شد، ام جی ZS هم به سامانه هیبرید شامل پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 100 اسب‌بخار قدرت و 128 نیوتن‌متر گشتاور، مجموعه باتری 1.83 کیلووات ساعت در زیر صندلی‌های عقب و موتور برقی با 136 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است.

موتور برقی این سامانه در انتقال قدرت سه سرعته خودکار قرار دارد. خروجی کلی سامانه هیبرید در ام جی ZS به 196 اسب‌بخار قدرت و 425 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد.

شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت این کراس‌اور 1410 کیلوگرمی به ترتیب 8.7 ثانیه و 167 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

2025 ام جی ZS هیبرید

قیمت ام جی ZS هیبرید 2025

ام جی ZS با قیمت پایه 22 هزار پوند، قصد دارد به ارزان‌ترین کراس اور هیبرید بازار بریتانیا تبدیل شود چراکه اکثر رقبای فعلی شامل نیسان جوک، رنو کپچر یا هیوندای کونا با قیمت بالاتر به فروش می‌رسند.

ام جی ZS از اکتبر 2024 از چین به بریتانیا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا صادر خواهد شد. گروه سایک قصد دارد در آینده نزدیک، نسخه برقی این خودرو را در اروپا و مدل مجهز به پیشرانه درونسوز را در سایر کشورها به فروش برساند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط khodrocamp.ir