نامی خودرو، واردکننده جدید تویوتا در بازار ایران

نامی خودرو واردکننده تویوتا
نامی خودرو واردکننده تویوتا

بر طبق اطلاعات جدید و بیلبوردی که در جاده مخصوص به نمایش درآمده است، الماس خودرو نامی زیرمجموعه شرکت نامی خودرو، دیگر واردکننده تویوتا در بازار ایران خواهد بود.


آریزو 8


آریزو 8

طبق اطلاعات جدید، نامی خودرو پس از واردات سه محصول نیسان قشقایی، نیسان سیلفی و نیسان کیکس، اکنون قصد دارد با شرکتی تحت عنوان الماس خودرو نامی به واردات تویوتا روی آورد. اما آن‌چه مشخص است این است که خوش‌بختانه این شرکت برخلاف دیگر شرکت ها به سراغ تویوتا کرولا و لوین نرفته و هدف خود را برای واردات روی محصولی جدید از تویوتا برای بازار ایران قرار داده است.

تویوتا C-HR؛ محصول وارداتی نامی خودرو

نامی خودرو پیشرو روی بیلبورد تبلیغاتی خود تصویری از کابین تویوتا سی اچ آر هیبرید را منتشر کرده است. این مدل از یک پیشرانه ۲ لیتری ۱۵۲ اسبی و ۱۹۰ نیوتن متری به همراه یک موتور الکتریکی ۱۰۹ اسب بخاری و ۲۰۲ نیوتن متری بهره می گیرد. خروجی ترکیبی این مدل ۱۸۴ اسب بخار و ۱۹۰ نیوتن متر اعلام شده است. گیربکس این مدل هم از نوع e-CVT است. مصرف سوخت ترکیبی تویوتا سی اچ آر هیبرید هم ۵.۳ لیتر در هر صد کیلومتر است.

باید منتظر ماند و دید آیا شرکت نامی خودرو صرفاً قصد واردات C-HR را دارد یا سراغ سایر مدل های تویوتا نیز می رود. ضمن این‌که سطح آپشنی C-HR نیز از دیگر نکات مهم در خصوص این خودرو به حساب می آید. به هر ترتیب، در همین ابتدای کار، انتخاب سی اچ آر توسط نامی را می توان یک حرکت هوشمندانه تلقی کرد.

۴.۲ امتیاز از ۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال
تلگرام
و
اینستاگرام
اسب بخار دنبال کنید.

source

توسط khodrocamp.ir