در بازار رقابتی امروز خودرو، فروش پایان ماجرا نیست و معیار واقعی موفقیت یک شرکت، توانایی آن در ایجاد روابط پایدار با مشتریان است. بنابراین شرکتها تلاش میکنند با برگزاری رویدادهای مشتریمحور، ارتباطشان را با مخاطبان خود حفظ کنند.
آغاز یک مسیر جدید برای همراهی مشتریان
مشتریمداری یکی از خطمشیهای اصلی شرکت مدیرانخودرو بهشمار میرود؛ بههمین دلیل خرید خودرو تازه ابتدای راه همراهی شرکت با مشتریان است. رویدادهایی که با محوریت مشتریان برگزار میشود، امکانی برای ارتباط چهره بهچهره کارشناسان و مدیران شرکت خودروساز با مشتریان فراهم میکند که سبب افزایش آگاهی از برند و فرصتی برای آموزش در رابطه با محصول یا خدمات جدید میشود. در همین راستا، مدیران خودرو در روز ۲۵ مردادماه اولین مراسم «روز خدمات امویام» را با حضور بخشی از مشتریان باشگاه مشتریان خود در نمایندگی ستوده برگزار کرد.
این مراسم نقطه آغاز ایونتهای جدید مشتریمحور شرکت مدیران است که با هدف افزایش آگاهی خریداران از خدمات و محصولات شرکت برگزار خواهد شد.
شرکت مدیران خودرو با برگزاری این مراسم تلاش میکند با ایجاد فضایی دوستانه برای مشتریان مدیرانخودرو، رابطه صمیمانهتری با آنها ایجاد کند. همچنین در این مراسم، فضایی اختصاصی برای سرگرمی و بازی کودکان و نوجوانان دیده شده بود و میهمانها در گروههای سنی متفاوت، اوقات خوشی را کنار یکدیگر تجربه کردند. در این ایونت جوایز ارزشمند و نفیسی به قید قرعه بهمشتریان حاضر در مراسم اهدا شد.
آموزش نحوه نگهداری و تعمیر خودرو به مشتریان
شرکت مدیران خودرو همچنین در حاشیه مراسم «روز خدمات امویام» یک ورکشاپ آموزشی برای افرایش آگاهی مشتریان از نحوه نگهداری و راهکارهای افزایش طول عمر خودروهای شرکت برگزار کرد که مورد استقبال اعضای باشگاه مشتریان قرار گرفت. در این ورکشاپ کارشناسان واحد فنی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، به صورت عملی آموزشهایی در خصوص نحوه نگهداری از خودروهای شرکت، افزایش طول عمر قطعات و نحوه تعمیر برخی از قطعات را بهمشتریان ارائه دادند. همچنین این کارشناسان پاسخگوی تمام سوالات مشتریان در خصوص مسائل فنی خودروها بودند.
تست درایو محصول برقی و جذاب MVM
از دیگر رخدادهای ویژه مراسم «روز خدمات امویام»، برنامه تست رانندگی آریزو ۵ برقی برای مشتریان بود و علاقهمندان توانستند از فرصت رانندگی با اولین خودرو برقی پلاک ملی استفاده کنند. خودرو آریزو ۵ برقی، نخستین محصول برقی با پلاک ملی در ایران است و مدیران خودرو برنامه دارد این خودرو را در اختیار ناوگان تاکسیرانی قرار دهد.
از ویژگیهای جذاب این خودرو گشتاور بالا از لحظه فشردن پدال گاز است که باعث میشود خودرو از همان لحظه ابتدایی شتاب بسیار بالایی داشته باشد. این ویژگی بهشدت مورد توجه مشتریان شرکت قرار گرفت. همچنین در حاشیه این تست درایو، مشتریان با نحوه کارکرد خودروهای برقی مدیران خودرو و مشخصات فنی این خودروها آشنا شدند و به سوالات و ابهامات آنها پاسخ داده شد.
ارتباط چهره به چهره کارشناسان و مدیران امویام با مشتریان
شاید کمتر پیش بیاید که کارشناسان و مدیران ارشد یک شرکت بزرگ در ایونتهای متوالی ارتباطی نزدیک و صمیمی با مشتریان شرکت برقرار کنند. مدیران ارشد امویام اصرار بهحضور در ایونتهای مشتریمحور شرکت مدیران خودرو دارند تا بتوانند از نزدیک از میزان رضایت خریداران از محصولات شرکت و دغدغهها و مشکلات احتمالی آنها با خبر شوند.
در این ایونت یکی از مشتریان به نام پارسا که دارای همسر و دو فرزند بود، در گفتوگو با مدیر بازاریابی امویام اعلام کرد حدود یک سال پیش خودرو ایکس ۵۵ پرو را خریداری کرده و طی این یک سال از خودرو رضایت بالایی دارد.
او تاکید کرد در هنگام خرید، کیفیت خدمات پس از فروش خودرو یکی از دغدغههای وی بود که طی این یک سال هیچ مشکلی از این بابت نداشته و برای سرویسهای دورهای به نمایندگیهای خدمات پس از فروش شرکت مراجعه کرده و از نوع خدمترسانی این نمایندگیها رضایت کامل دارد.
مشتری دیگری با یکی از کارشناسان بخش محصول ام وی ام در حال صحبت بود و در خصوص کیفیت خودروهای برقی و هیبریدی مدیران خودرو و همچنین طول عمر قطعات و گارانتی آنها سوال میکرد که توضیحات کامل را از کارشناس شرکت دریافت کرد.
فرد دیگری به نام امیر رضا که خودرو ایکس ۵۵ پرو داشت، در حال گفتوگو با یکی از کارشناسان شرکت خدمات پس از فروش امویام بود و اطلاعاتی در خصوص افزایش طول عمر گیربکس خودرو دریافت میکرد. یکی دیگر از مشتریان بهنام احمد که با همسر خود به این رویداد آمده بود، اعلام کرد که حدود ۸ ماه پیش آریو ۵ اسپرت خریده و بسیار از کیفیت این خودرو رضایت دارد. او اعلام کرد که با آگاهی کامل و مقایسه با دیگر محصولات بازار به سراغ آریزو ۵ اسپرت رفته و از انتخاب خود بسیار راضی است.
شبکه خدمات پس از فروش گسترش پیدا میکند
گفتنی است شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در حال حاضر با بیش از ۱۵۰ تعداد نمایندگی فعال، انحصارا برای برند امویام در ۸۴ شهر و کلانشهر به مشتریان خدماترسانی میکند. از طرف دیگر مدیران خودرو برای ارتقای خدماتدهی بهمشتریان خود، برنامهریزی کرده که تا زمستان امسال ۱۰ نمایندگی امویام به شبکه خدمات پس از فروش این شرکت اضافه کند. به این ترتیب فاصله شرکت مدیرانخودرو و دیگر شرکتهای خصوصی خودروسازی در کشور از نظر تعداد مراکز خدمات پس از فروش افزایش بیشتری پیدا میکند.
خدمترسانی در هر نقطه از کشور بهمشتریان محترم مدیران خودرو از افتخارات این شرکت است. ما در شرکت مدیران خودرو با استفاده از توانایی ۲۱۰۰ پرسنل شبکه خدمات پس از فروش بهبیش از ۴۰۰ هزار خودرو امویام در قالب ۷۰ مدل در سراسر کشور خدمات ارائه میدهیم.
خرید خودرو در ایران یک سرمایهگذاری مطمئن است و شرکتها هم حفظ سرمایه مشتریان و جلب رضایت آنها در سالهای آینده را از جمله مهمترین وظایف خود میدانند. شرکت مدیران خودرو عبارت «همراه ایدهآل» را بهعنوان شعار اصلی خود در نظر گرفته و در همین راستا این شرکت بهدنبال تحقق شعار خود از طریق ارتقای خدمات و ایجاد رابطه عمیقتر با مشتریان است.