مطابق با خبرهای قبلی، شرکت چری قصد دارد در نمایشگاه چنگدو از فالوین T11 رونمایی کند.

مشخصات ظاهری چری فالوین T11

چراغ‌های باریک جلو با اجزای C-شکل، جلوپنجره بزرگ با اجزای عمودی کروم، رینگ‌های 20 اینچی چند پره، نوار کروم در سپرها و چراغ سرتاسری عقب، از مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری چری فالوین T11 به شمار می‌آید. در این خودرو حتی از دستگیره‌های مخفی شونده هم خبری نیست که برای خودرویی در این رده، عجیب به نظر می‌رسد.

برخلاف اصرار برخی رسانه‌های چینی بر شباهت چری فالوین T11 به محصولات رنجرور، به نظر می‌رسد که این خودرو در نمای جلو به سایر اعضای خانواده تیگو و در نمای عقب به دنزا N9 شباهت دارد. ابعاد بدنه چری فالوین T11 در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 5.15، 1.995، 1.8 و 3.1 متر اعلام شده است. حسگر لیدار روی بدنه، از وجود سامانه‌های دستیار رانندگی در چری فالوین T11 خبر می‌دهد.

مشخصات کابین چزی فالوین T11

فعلا هیچ تصویر واضحی از فضای داخلی چری فالوین T11 در اختیار نداریم ولی بنابر اطلاعات قبلی، می‌دانیم که در کابین این خودروی شش نفره با چیدمان 2+2+2 صندلی‌ها، مواردی شامل نمایشگر 30 اینچی روی داشبورد، صفحه نمایش 17.3 اینچی برای سرنشینان عقب و یخچال، وجود دارد.

صندلی‌های چرمی این خودرو در ردیف اول و دوم به گرمکن، سرد کن، ماساژور و تنظیم برقی با قابلیت فرمان صوتی مجهز شده‌ است.

مشخصات فنی چری فالوین T11

چری فالوین T11 به سامانه هیبرید C-DM تحت سری Kunpeng SH مجهز شده، که تمام اجزای آن شامل پیشرانه هیبرید، سیستم انتقال قدرت و سامانه مدیریت باتری به طور اختصاصی برای خودروهای هیبرید طراحی شده است. این مجموعه از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 154 اسب‌بخار قدرت و 220 نیوتن‌متر گشتاور، دو موتور برقی و مجموعه باتری با ظرفیت نامشخص، تشکیل می‌شود.

بنابر اعلام چری، فالوین T11 می‌تواند بیش از 200 کیلومتر را در حالت کاملا برقی و 1400 کیلومتر را به صورت هیبرید طی کند. ذخیره این باتری در مدت 19 دقیقه از 30 به 80 درصد افزایش می‌یابد. شتاب صفر تا صد این شاسی‌بلند تازه وارد هم 5 ثانیه اعلام شده است.

سیستم تعلیق دوبل جناغی در جلو و چند-اتصالی در عقب نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط khodrocamp.ir