ترخیص هوندا ENS1 از گمرک آغاز شد

شرکت معین خودرو ایرانیان اولین محموله هوندا ENS1، کراس اوور تمام برقی خود را از گمرک ترخیص کرد تا بتواند در موعد مقرر آن ها را به مشتریان تحویل دهد.


آریزو 8


آریزو 8

پس از جدی شدن واردات خودروهای تمام برقی، شرکت معین خودرو ایرانیان به سراغ عرضه خودروهایی نظیر آئودی Q5 ایترون و هوندا ENS1 رفت تا بتواند محصولات باکیفیت تری در مقایسه با چینی ها به بازار ایران عرضه کند.

پس از عرضه این دو خودرو در سامانه یکپارچه مخصوص خودروهای تمام برقی، استقبال به نسبت خوبی از طرف مردم صورت گرفت و تمامی ظرفیت های فروش هوندا و آئودی به اتمام رسید.

حال پس از تخلیه اولین محموله آئودی Q5های ایترون در انبار معین خودرو، نوبت به ترخیص هوندا ENS1های این شرکت از گمرک رسیده تا پس از تخلیه در انبار این شرکت، آماده شماره گذاری و تحویل به مشتریان شوند.

به این ترتیب می توان گفت که شرکت معین خودرو ایرانیان در مقایسه با دیگر واردکنندگان خودروهای برقی، عملکرد بهتری در زمینه واردات و ترخیص داشته و توانسته در مدت زمان مشخص شده محصولات وارداتی خود را در کشور حاضر کند.

بیشتر بخوانید : آئودی های Q5 ایترون به انبار معین خودرو رسیدند

امکانات و آپشن های ENS1

این کراس اوور وارداتی معین خودرو ایرانیان مجهز به امکاناتی از قبیل کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز کمکی، کنترل پایداری الکتریکی، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید، کلاستر دیجیتال، مولتی مدیا و …است. در مجموع می توان گفت که نسخه تمام بنزینی وزل آن چنان فول نیست و نمی توان آن را خودرویی با امکانات زیاد محسوب کرد.

مشخصات فنی هوندا ENS1

هوندا ENS1

ای ان اس ۱ به یک موتور برقی ۲۰۱ اسب بخاری در اختیار دارد که می تواند حداکثر گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر را به چرخ های جلو تحویل دهد. ظرفیت پک باتری وزل تمام برقی ۶۲ کیلو وات ساعت است و قادر است ۵۱۰ کیلومتر پیمایش را با یک بار شارژ برایش فراهم کند.

۵ امتیاز از ۱ رای

source

توسط khodrocamp.ir