آئودی های Q5 ایترون به انبار معین خودرو رسیدند

اولین محموله از آئودی های Q5 ایترون ۴۰ معین خودرو کاملاً از گمرک ترخیص و هم اکنون نیز در انبار وارد کننده حاضر شده تا پس از اخذ مجوز شماره گذاری به خریداران تحویل داده شود.


آریزو 8


آریزو 8

شرکت معین خودرو ایرانیان موفق شد تا در دور جدید واردات، مجدداً پای آئودی را البته در نسخه تمام برقی به بازار ایران باز کند. به این ترتیب پس از مدت ها شاهد حضور کراس اووری بسیار باکیفیت اما تمام برقی در ایران هستیم که می تواند مورد پسند علاقه مندان به خودروهای تمام برقی واقع شود.

آئودی Q5 ایترون ۴۰ نسخه تک دیفرانسیل این کراس اوور است که به صورت ۷ نفره عرضه شده و قرار است به زودی به دست مشتریان برسد. از نکات مهم این خودرو می توان به کیفیت زیاد متریال و سطح بالای امکانات بکاررفته در آن اشاره کرد. آئودی Q5 ایترون معین خودرو در چین و توسط شرکت سایک مونتاژ می شود اما برخلاف تصور، بسیار خودروی باکیفیتی است و می تواند جزو بهترین خودروهای تمام برقی های وارداتی قرار گیرد.

حال اولین محموله این خودرو از گمرک ترخیص شده و هم اکنون نیز به انبار معین خودرو در تهران رسیده است. به دنبال این قضیه به زودی روند شماره گذاری این کراس اوور جذاب و پرشتاب انجام می شود تا خریداران بتوانند خودروی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

مشخصات فنی

آئودی Q5 e-tron معین خودرو در تیپ وارداتی دارای پک باتری ۸۵ کیلووات ساعتی است. حداکثر قدرت این خودروی محور عقب ۲۰۴ اسب بخار و بیشینه گشتاور آن ۳۱۰ نیوتن متر است و حداکثر مسافت قابل پیمایش با شارژ کامل نیز در کاتالوگ سایک ۵۶۰ کیلومتر ذکر شده است.

امکانات و آپشن ها

کابین آئودی Q5 e-tron

از امکانات این خودرو می توان به مواردی همچون هدآپ دیسپلی با واقعیت مجازی، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار پیشگیری برخورد از جلو، ترمز اضطراری، نمایشگر لمسی بزرگ با قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی، کلاستر دیجیتالی، سیستم صوتی حرفه‌ای با هشت بلندگو، نورپردازی داخلی، صندلی های جلو برقی مجهز به گرم‌کن، کروز کنترل تطبیقی، سیستم‌های ترمز کمکی EBA ،BAS و BA، سیستم ترمز ABS و EBD، سیستم‌های ضد لغزش، سیستم‌های کنترل پایداری، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، استارت از راه دور، پیش‌گرمایش باتری در هوای سرد، دی‌لایت، سنسور نور و باران، بلوتوث، سیستم تهویه جداگانه سرنشینان عقب و… اشاره کرد.

۴ امتیاز از ۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال
تلگرام
و
اینستاگرام
اسب بخار دنبال کنید.

source

توسط khodrocamp.ir