اوایل این ماه اعلام شد ممکن است چری فولوین T11 در نمایشگاه خودروی چنگدو که از ۳۰ اوت آغاز می‌شود، رونمایی شود. قبل از آن، تصاویری از این خودرو به‌طور کامل فاش شد و رسانه‌های چینی گفتند که شبیه به رنجروور است.

رسانه‌های چینی به نظر می‌رسد که ادعا می‌کنند جایی که فولوین T11 شبیه به رنجروور است، جلوی خودروست. چراغ‌های روز در طرحی پیوسته از جلوی خودرو عبور می‌کنند و دو امتداد C شکل در اطراف چراغ‌های جلو را احاطه کرده‌اند. با وجود ظاهر جلوپنجره با نوارهای کرومی عمودی، در واقع قسمت جلوی خودرو تا زیر سپر یک‌دست است و تنها در پایین سپر یک ورودی هوا با تزئینات کرومی قرار دارد. T11 پرچمدار مدل‌های SUV برای سری فولوین است که اکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از چری مختص خودروهای انرژی نو فعالیت می‌کند. تاکنون تمام خودروهای تولیدی این برند هیبریدی پلاگین بوده‌اند، اما E06 آینده قرار است نسخه‌ای تمام‌برقی ارائه دهد. به عنوان پرچمدار، T11 به سیستم لیدار مجهز است و بنابراین باید قابلیت رانندگی کمکی مناسبی ارائه دهد که گزارش‌ها حاکی از وجود سیستم کمک به رانندگی در شهر (NOP) و قابلیت پارک حافظه‌ای است.

نمای جانبی چری فولوین T11

در تغییری نسبت به نسخه مفهومی T11، نسخه تولیدی از دستگیره‌های درب مخفی به دستگیره‌های نیمه‌مخفی تغییر کرده است. قبلاً یک بلاگر ادعا کرده بود که T11 از دستگیره‌های درب سنتی استفاده خواهد کرد و به نظر می‌رسد که این ادعا تا حدی درست بوده است. این تغییر به دستگیره‌های نیمه‌مخفی در مدل پرچمدار کمی عجیب است، چرا که دیگر خودروهای سری فولوین دارای دستگیره‌های مخفی هستند. با این حال، چرخ‌های ۲۰ اینچی چندپره‌ای بدون شک به T11 ظاهری برازنده می‌بخشند. در قسمت عقب، یک نوار چراغ پیوسته وجود دارد که خود چراغ‌های عقب دارای الگوهای هندسی موج‌مانند هستند. طراحی عقب خودرو نسبتاً تمیز است و تنها ویژگی متمایزکننده آن اسپویلر خط سقف و یک نوار کرومی بالای چراغ‌ها و نوار کرومی دیگری درست بالای محافظ زیر سپر عقب است.

پرچمدار فولوین چری دارای ابعادی (مشخصات را ببینید) به اندازه ۵۱۵۰، ۱۹۹۵ و ۱۸۰۰ میلی‌متر است، در حالی که فاصله بین دو محور ۳۱۰۰ میلی‌متر است. در جلو، T11 از سیستم تعلیق دابل‌ویشبون و در عقب از سیستم تعلیق پنج‌لینکی استفاده می‌کند. این خودرو شش‌نفره است و از چیدمان ۲ + ۲ + ۲ بهره می‌برد.

تاکنون هیچ تصویر واضحی از داخل کابین چری فولوین T11 وجود ندارد. با این حال، بر اساس اعلام‌های قبلی، مشخص شده که در جلوی خودرو یک صفحه نمایش ۳۰ اینچی یکپارچه وجود دارد و صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی برای سرگرمی سرنشینان ردیف دوم در نظر گرفته شده است. همچنین گفته می‌شود که یک یخچال داخلی پنهان نیز وجود دارد. صندلی‌های ردیف دوم قابل تنظیم هستند و به همراه صندلی‌های جلو دارای قابلیت‌های گرم‌کن، تهویه و ماساژ هستند. همچنین باور بر این است که صندلی‌های چرمی خودرو و سایر قابلیت‌های آن به صورت صوتی قابل کنترل هستند.

چری فولوین T11

چری فولوین T11 یک هیبریدی پلاگین (PHEV) است و از سیستم هیبریدی سوپر کونپنگ C-DM چری بهره می‌برد که شامل یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ و موتورهای الکتریکی است. این موتور دارای راندمان حرارتی ۴۴.۵ درصد، قدرت اوج ۱۱۵ کیلووات (۱۵۴ اسب بخار) و گشتاور ۲۲۰ نیوتون‌متر است. گزارش‌ها نشان می‌دهند که خودرو دارای موتورهای الکتریکی در جلو و عقب است که به یک سیستم چهار چرخ محرک هوشمند منجر می‌شود. برد تمام‌الکتریکی خودرو انتظار می‌رود بیش از ۲۰۰ کیلومتر باشد و برد کلی آن بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر خواهد بود. زمان شارژ از ۳۰ تا ۸۰ درصد ظاهراً ۱۹ دقیقه است. گفته می‌شود که شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو در حدود پنج ثانیه است.

با توجه به افشای تصاویر کنونی چری فولوین T11، به احتمال زیاد این خودرو در نمایشگاه خودروی چنگدو که در ۳۰ اوت آغاز می‌شود، به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

لازم به یادآوری است که چری شریک سرمایه‌گذاری مشترک جگوار لندرور در چین است.

source

توسط khodrocamp.ir